کشاورز: مسئولین باشگاه تراکتور خیلی در حقم بدی کردند/ به خطیبی برای موفقیت‌های آلومینیوم تبریک می‌گویم

به گزارش رکنا، پیمان کشاورز در خصوص علت جدایی‌اش از تیم فوتبال تراکتور، به رکنا اظهار داشت: واقعیت این است که مسئولین باشگاه تراکتور خیلی در حقم بدی کردند. زمانیکه در سبایل بازی می‌کردم خیلی از وضعیتم راضی بودم، می‌توانستم برای تیمم به میدان بروم توانایی خودم را نشان دهم. ولی از وقتی که به تراکتور آمدم همه چیز به یکباره تغیبر کرد. بعد مدت کوتاهی من را با احترامی تمام از تیم کنار گذاشتند. اصلا دلیل این رفتار غیرحرفه‌ای را متوجه نمی‌شوم. من در تراکتور مصدوم شدم. چرا باید با بازیکنی که در یک تیم مصدوم می‌شود چنین برخوردی صورت بگیرد. در تمامی بازی‌هایی که حضور داشتم عملکرد فردی‌ام خوب بود. واقعا نمی‌دانم که چرا دیگر در تراکتور بهم بازی نرسید. با تمامی بی‌مهری که مسئولین باشگاه در حقم کردند ولی دوست دارم ازهواداران تراکتور که همیشه نسبت بهم لطف داشتند همه‌جوره حمایتم کردند. نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. 

وی در واکنش به کشف شدن استعدادش توسط «رسول خطیبی» و اینکه آیا در حال حاضر از آلومینیوم اراک پیشنهادی ندارد ادامه داد: راستش نه از آلومینیوم پیشنهادی ندارم. اصلاً صحبتی در این مورد با آقا رسول انجام ندادم. ولی واقعا از آقای خطیبی برای تمامی زحماتی برایم کشیدند تشکر می‌کنم. علاوه بر این جا دارد به ایشان برای کسب موفقیت‌های تیم خوب آلومینیوم اراک هم تبریک بگویم.

مدافع سابق سبایل آذربایجان درمورد مطالباتش از باشگاه تراکتور افزود: پول سال گذشته‌ام را به صورت کامل دریافت کردم، که آن هم برای رضایتنامه خرج شد. ولی امسال هیچ پولی نگرفتم به دنبال دریافت مطالباتم از باشگاه هستم.

کشاورز در خصوص اینکه برای ادامه فعالیت فوتبالی‌اش چه برنامه‌ای دارد، در پایان گفت: در حال حاضر تهران هستم. با چند دکتر متخصص صحبت کردم، قرار شد با آن‌ها روزانه تمرین کنم که تا نیم فصل بتوانم به امید خدا سلامتی کاملم را بدست بیاورم. امیدوارم هرچه زودتر از بند این مصدومیت رها شوم، بتوانم دوباره به میادین برگردم.

کدخبر: 737651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟