تیر ستاره سپاهان به سنگ خورد

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، تیم فوتبال سپاهان دیروز جمعه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور مهمان ذوب‌آهن در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان بود. این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان «مهدی تارتار» به پایان رسید.

سپاهان در دقیقه 38 نیمه اول بازی ذوب‌آهن  ضربه پنالتی به دست آورد و سجاد شهباززاده پشت آن ایستاد؛ اما مهاجم سپاهان در گل کردن این پنالتی ناکام بود. 

این درحالیست که شهباززاده با به ثمر رساندن 20 گل، آقای گل لیگ بیستم شده بود.  در شرایطی که گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص جدایی‌اش از سپاهان در نقل و انتقالات وجود داشت، تصمیم به ماندن در اصفهان گرفت تا نویدکیا در این فصل هم روی گلزنی‌هایش حساب باز کند.

بعد از به ثمر رساندن دو گل در سه بازی اول، شهباززاده به دنبال گلزنی در دربی اصفهان بود؛  که این مهم صورت نگرفت تا بازیکن کلیدی و گلزن سپاهان نتواند مانع از شکست تیمش در این دیدار حساس شود. این موضوع باعث شد او از لیست گلزنان لیگ هم جا بماند. 

اما از آنجایی که این بازیکن بدنبال جلب نظر اسکوچیچ و دعوت شدن به اردوی تیم ملی فوتبال است بدون شک در ادامه عملکردش را بهبود خواهد بخشید تا ضمن کسب دوباره آقای گلی در این فصل؛ جز دعوت شدگان به اردوی تیم ملی نیز باشد.

در حال حاضر کوین یامگا و  پیمان بابایی با 3 گل جز بهترین گلزنان لیگ بیست و یکم هستند.

کدخبر: 737267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟