ژاوی: در بارسلونا تلاش می‌کنم تا بازیکنانم راضی و خوشحال باشند

 به گزارش رکنا، ژاوی هرناندز امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد تا جانشین رونالد کومان ناموفق روی نیمکت آبی-اناری ها بنشیند.

اسطوره باشگاه بارسلونا در هنگام ترک دوحه به مقصد اسپانیا اولین مصاحبه‌اش را به عنوان مربی جدید کاتالان کرد، اظهار داشت: با تمام وجود در بارسلونا کار خواهم کرد. ما بارسلونا و بهترین باشگاه دنیا هستیم. باید در تمام بازی ها برنده شویم و تساوی و باخت قابل قبول نیست. تلاش می کنم تا بازیکنان تیم راضی و خوشحال باشند. ما باید در کنارهم به صورت جدی کار کنیم تا بتوانیم به پیروزی ها و اهداف خود برسیم.

وی افزود: از این اتفاق خوشحالم و این بزرگترین چالش زندگی ام به شمار می آید. خوشحالم به خانه‌ام برگشتم. از مدیران باشگاه نیز ممنونم که به من اعتماد کردند. آنها به قطر آمدند و در نهایت با رضایت طرفین، قراردادم با السد فسخ شد. الان بی صبرانه منتظر چالش جدید هستم و برای این کار آمادگی کامل دارم.

بازیکن سابق کاتالان ها درباره اینکه اقدام کاری که روی نیمکت مربیگری بارسلونا انجام می دهد، گفت: اولین کاری که می کنم صحبت کردن با بازیکنان است. الان در شرایط سختی قرار داریم ولی می خواهیم این فکر را کنار بزنم و با تلاش و پشتکار بارسلونا را به جایگاه واقعی اش برسانم. الان بیشتر از همه باید به صورت گروهی کار کنیم و تیم را متحد و همدل کنیم.

کدخبر: 737244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟