سرآسیایی: کار انتقال بازیکن خارجی انجام شده است/ با تمرکز بالا مقابل پرسپولیس برنده می‌شویم

به گزارش رکنا، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از بازی گل‌گهر مقابل پرسپولیس، در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت:  باشگاه و تیم بزرگی است که سرمربی صاحب سبک و کاربلد و بازیکنان با کیفیتی دارد. گل‌گهر هم باشگاهی نوظهور اما صاحب ساختار و بزرگ است.

وی افزود:‌ گل‌گهر سرمربی کار بلد، مجرب، صاحب سبک و نامدار و بازیکنان باکیفیتی دارد. ان‌شاءالله با همدلی که بین تمام عوامل باشگاه از صدر تا ذیل آن وجود دارد بتوانیم با تلاش مضاعف بزرگی گل‌گهر را در فوتبال ایران و در زمین مسابقه نشان بدهیم و به  نتیجه دلخواه برسیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر عنوان کرد:‌ تحلیل‌های لازم برای مسابقه انجام شده و خدا را شکر تمرینات خوبی داشتیم. با برنامه‌ریزی و آنالیزی که از دیدار پرسپولیس داریم برای این بازی آماده هستیم و می‌دانیم مسابقه خیلی سختی داریم. البته بازیکنان ما به درک دیدار با پرسپولیس و سایر مسابقات لیگ برتر رسیده‌اند. در دیدار فردا جدا از مسائل تاکتیکی، فنی، فیزیکی و درگیری‌های فوتبالی داخل زمین نیاز به تمرکز و هوشمندی بسیار بالایی داریم تا بتوانیم پس از پایان 90 دقیقه به نتیجه دلخواه برسیم.

خبرنگاری از سرآسیایی در مورد اظهارات شاهرخ بیانی پس از دیدار نساجی و گل‌گهر سوال کرد که مدیر رسانه‌ای سیرجانی‌ها مانع از پاسخگویی وی شد و از خبرنگاران خواست فقط در مورد دیدار با پرسپولیس سؤال کنند.

سرآسیایی در مورد نفرات مصدوم و محروم تیمش برای بازی با پرسپولیس گفت: در حالی که هنوز  آخرین تمرین قبل از بازی شروع نشده همه نفرات ما در سلامت کامل و آماده هستند.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص جذب بازیکن خارجی برای این تیم پاسخ داد: کارهای جذب یک بازیکن انجام شده و عملکرد وی را دیده‌ایم. چند روزی با ما تمرین کرده و آماده است تا در اولین فرصت برای گل‌گهر انجام وظیفه کند. کارهای انتقالش هم انجام شده؛ اما باید دید در مورد صدور کارت شرایط به شکلی است می‌تواند به دیدار به پرسپولیس برسد یا خیر. این بازیکن هم در پست مهاجم و هم پشت فوروارد بازی می‌کندو. ان‌شاءالله در صورت نهایی شدن کار به بازی با پرسپولیس برسد.

وی در خصوص رویکرد و هدف این باشگاه که به راحتی مجوز حرفه‌ای اش را کسب کرد و در نقل و انتقالات فعالیت مناسبی داشت و اینکه آیا هدف این تیم قهرمانی و کسب سهمیه آسیا است گفت:‌ درباره ساختار باشگاه باید بگویم دیدگاه ما برای کار و آینده‌اش بسیار مناسب است آنهایی که امیر قلعه‌نویی هم هدایت آنها را برعهده دارد همیشه حرف‌های زیادی داشته و از اصلی‌ترین‌های لیگ برتر هستند امسال هم برنامه‌ریزی‌مان برای هدف بزرگ‌تر و شرایطی بهتر است ان‌شاءالله بتوانیم از سال گذشته بهتر باشیم و اتفاق خیلی بزرگی را رقم بزنیم.

کدخبر: 737019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟