پیکان برد و مدافع عنوان قهرمانی شکست خورد

به گزارش رکنا، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه) با برگزاری 7 دیدار به میزبانی گرگان، تهران (دو دیدار)، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این هفته تیم‌های پیکان و مس رفسنجان از ساعت 15 در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان سه بر صفر حریف خود را شکست دادند و به دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافتند.

رفسنجانی‌ها در سه ست این مسابقه با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 21 و 25 بر 22 مغلوب میزبان خود شدند تا سومین ناکامی خود را تجربه کنند و همچنان یک برد و سه امتیاز در پرونده مسابقات خود داشته باشند.

محمد شاهمیری و علیرضا پوردهقان داوران اول و دوم این مسابقه بودند.اکبر خداوردی کمک مربی مس رفسنجان در این مسابقه ابتدا کارت زرد دریافت کرد و سپس از مسابقه اخراج شد.

علی یاوری، علیرضا داوودی و امیرحسین منظمی به ترتیب به عنوان ناظر داوری، ناظر فنی و ناظر ویژه، نظارت بر این دیدار را که 100 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند.

 

** جزیده سرمربی جدید گنبد با برد آغاز کرد

پنج دیدار این هفته لیگ برتر مردان از ساعت 16 آغاز شد و تیم شهرداری گنبد در یکی از این بازی‌ها با سرمربی جدید خود سه بر صفر آذرباتری ارومیه را شکست داد و به نخستین برد خود دست یافت تا نماینده گنبد با هدایت عظیم جزیده از قعر جدول فاصله بگیرد.

گنبدی‌ها در این مسابقه که در سالن المپیک این شهر برگزار شد در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19 و 25 بر 9 به پیروزی رسیدند. شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم آذرباتری با پذیرش این شکست، سومین ناکامی فصل خود را تجربه کردند.

تیم گنبد در ست سوم این مسابقه رکورد اختلاف امتیاز در یک ست لیگ برتر امسال را شکست و تنها 9 امتیاز به حریف خود داد. پیش‌تر این رکورد در اختیار تیم سایپا بود که در هفته دوم تنها 13 پوئن در ست نخست دیدار با شهرداری گنبد به این تیم واگذار کرده بود.

مجتبی بیداریان و مرتضی حسن‌علائی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که دو کارت زرد داشت و میربابک موسوی و محمدبربست از تیم آذرباتری کارت دریافت کردند.

تیم ناظری این مسابقه نیز شامل ناظر داوری: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر فنی: امین برق‌لشگری و ناظر ویژه: علی پورعروجی بودند.

 

** نخستین برد پاس با شکست مدافع عنوان قهرمانی

در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر مردان تیم پاس گرگان میزبان فولاد سیرجان ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات بود و سه بر یک این تیم را شکست داد به نخستین برد خود دست یافت.

تیم فولاد سیرجان در ست نخست 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 26 بر 24 و 25 بر 20 مغلوب میزبان شد تا شاگردان سعید رضایی نخستین شکست خود را تجربه کنند.

محمد آقایی، اسماعیل رزقی، بهروز جعفری و خلیل یگانه‌مجد به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند که دو ساعت و 10 دقیقه طول کشید.

این مسابقه سه کارت زرد داشت که در ست نخست مصطفی حیدری از تیم فولاد سیرجان، ست دوم کارت تاخیر تیم فولاد سیرجان و در ست سوم اسماعیل مسافر بازیکن شماره هفت پاس گرگان کارت زرد دریافت کردند.

کدخبر: 736505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟