صدرنشینی سپاهان و کامبک شهرداری ارومیه

به گزارش رکنا، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه) با برگزاری 7 دیدار به میزبانی سیرجان، مریوان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان، آمل و تهران پیگیری شد.

بعد از باخت شهداب یزد، این هفته فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهرداری ارومیه به همراه لبنیات هراز آمل تقابل غیرمستقیمی برای تعیین صدرنشین جدول رده‌بندی داشتند که در نهایت فولاد مبارکه سپاهان پیروز این چالش جذاب شد.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان امروز از فرصت میزبانی نهایت استفاده را بردند و با تحمیل شکست سه بر صفر به تیم شهرداری گنبد و کسب امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 21، موفق شدند با سه برد و 9 امتیاز، صدرنشین جدول شوند.

این بازی 89 دقیقه طول کشید و در آن رحمان محمدی‌راد سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در ست دوم به دلیل مداخله در امور داوری، اخطار گرفت.

در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر مردان که امروز به میزبانی سالن 6 هزارنفری غدیر برگزار شد، هورسان رامسر میهمان شهرداری ارومیه بود و در همان ست اول موفق به ثبت امتیاز 25 بر 20 به سود خود شد تا مشخص شود ارومیه به صدر جدول نخواهد رسید. در ادامه؛ اما شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه به بازی برگشتند و با ثبت امتیازهای 26 بر 24 ، 25 بر 21 و 25 بر 22 در ست‌های دوم، سوم و چهارم بازی را با نتیجه سه بر یک به سود خود تمام کردند تا در رتبه دوم جدول قرار گیرند.

در این بازی که در مدت زمان 130 دقیقه برگزار شد، علیرضا بهبودی بازیکن شهرداری ارومیه در ست سوم و ناصر رحیمی‌پناه بازیکن هورسان در ست چهار کارت زرد دریافت کردند.

هفته چهارم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 12 آبان با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

 

کدخبر: 735344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟