زمان برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران در گروه A مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا قرار دارد. تیم ملی فوتبال ایران، در هیچکدام از مسابقات خود در این مرحله متحمل شکست نشده است. تنها تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی در ورزشگاه آزادی ثبت شده است. هدایت تیم ملی فوتبال ایران به عهده اسکوچیچ است. 

به گزارش رکنا، سایت رسمی فدراسیون، محمودرضا رضایی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال از روز 15 آبانماه د رتهران آغاز خواهد شد و بلافاصله بازیکنان روز 16 آبانماه با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد بیروت ترک می کنند. بر همین اساس کادر فنی تیم ملی اسامی بازیکنان را روز 15 آبانماه اعلام می کند.

وی ادامه داد: لژیونر ها و بازیکنان شاغل در اروپا از روز 16 آبان در بیروت به تیم ملی ملحق می شوند و اولین بازی تیم ملی فوتبال در بیروت و روز 20 آبانماه برگزار خواهد شد. پس از این دیدار، روز 21 آبانماه بیروت را به مقصد اردن ترک خواهیم کرد. همانطور که می دانید سوریه بازی‌های خود را در کشور اردن برگزار می کند و بر همین اساس در روز 25 آبانماه در ورزشگاه ملک عبدالله اردن، دیدار ایران و سوریه برگزار خواهد شد.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال گفت: این 2 بازی مهم بوده و از 4 بازی انجام شده 10 امتیاز تاکنون توسط تیم ملی کسب شده و طبق جدول ایران بالاتر از کره جنوبی، عراق، سوریه و لبنان قرار دارد. بازی‌های سختی بوده چرا که درخانه حریف است و تیم ها جنگنده و فیزیکی بازی می کنند و اگر با موفقیت پشت سر بگذاریم، راه صعود به جام جهانی هموار خواهد شد.

وی در پایان ضمن تقدیر از وزیر ورزش و جوانان گفت: جا دارد از سجادی وزیر ورزش تشکر کنم. چرا که حضورشان دلگرمی برای بازیکنان است و وی اعلام حمایت کرد که از تیم ملی فوتبال حمایت خواهد کرد. برد دور از دسترس نیست و از همه عزیزان می‌خواهیم که ما را برای موفقیت تیم ملی همراهی کنند تا انشالله جشن صعود را بگیریم.

کدخبر: 734475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟