سایه روشن هفتمین تقابل پرسپولیس و نساجی

 پرسپولیس در 5 دوره قبلی لیگ برتر قهرمان لیگ برتر شده است. پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر با نتیجه سه بر یک مقابل فولاد خوزستان به برتری رسید. پرسپولیس چهارشنبه پنجم آبان ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی می‌رود. 

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در چارچوب هفته دوم لیگ برتر از ساعت 18 روز چهارشنبه(4 آبان ماه سال جاری) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

*تیم داوری مسابقه 

قضاوت این بازی به عهده امیر عرب براقی است.  محمد جواد مداح و امیر محمد داودزاده، کمک‌های اول و دوم، همچنین حسین زمانی به عنوان داور چهارم معرفی شده است. هدایت ممبینی نیز به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهد داشت.

*تاریخ 

2 تیم تاکنون 6 مرتبه در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که 3 پیروزی سهم پرسپولیس و 3  بار هم امتیازات را تقسیم کرده‌اند.

*اهمیت 3 امتیاز برای پرسپولیس

 با توجه به پیروزی سپاهان، گل‌گهر و استقلال، برای اینکه پرسپولیس از کورس مدعیان قهرمانی جانماند، باید در این بازی برنده باشد. شاگردان گل‌محمدی بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، مقابل فولاد خوزستان قرار گرفتند که در پایان با نتیجه 3 بر یک از این تیم عبور کردند.

*انگیزه نساجی

از سوی مقابل نساجی مازندران در هفته اول لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سود فجرسپاسی عبور کردند. آنها با جذب علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی، تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا دست پُر از ورزشگاه آزادی خارج شوند. در همین رابطه ساکت الهامی در نشست خبری پیش از مسابقه اظهار داشت: «دوست دارم امسال به جای جایگاه و کسب نتایج طوری بازی کنیم که مردم ما را بشناسند و مردم بدانند تیم ما قابلیت های فنی خوبی دارد.»

با این اوصاف به نظر می‌رسد نساجی تمام تلاش خودش را برای توقف رقیبش انجام دهد.

*فشار روی مهاجمان پرسپولیس

پیش از این بازی گمانه‌زنی‌هایی در خصوص تمایل پرسپولیس برای جذب مهاجم جدید منتشر شد. سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی این موضوع را تایید کرد؛ اما آن را مشروط به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیمش دانست. بنابراین مهاجمان پرسپولیس برای تثبیت جایگاه خود تلاش زیادی انجام خواهند داد که در این بازی در نقش گلزن ظاهر شوند.

*بازگشت مدافع مغضوب پرسپولیس

علیرضا ابراهیمی بعد خروج از گل‌گهر سیرجان به عنوان اولین خرید پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا کرد. اما این مدافع به خاطر فرصت کم بازی در میان سرخ‌پوشان از شرایطش راضی نیست. او بعد از اینکه با دستور گل‌محمدی در تمرینات حاضر نشد، حالا مورد بخشش قرار گرفته است. کاپیتان فصل گذشته لیگ برتر باید تلاش مضاعفی انجام بدهد تا از این پس به عنوان مدافع میانی پرسپولیس در ترکیب قرار بگیرد.

کدخبر: 733615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟