گروسی: یامگا نباید مغرور شود

استقلال در هفته اول لیگ برتر به مصاف هوادار رفت که با نتیجه یک برصفر پیروز شد. استقلال در هفته دوم لیگ برتر مهمان ذوب‌آهن اصفهان بود که در پایان با نتیجه 2 بر صفر از میدان خارج شد. استقلال با فرهاد مجیدی به دنبال کسب قهرمانی در لیگ برتر است. استقلال در حال حاضر با 6 امتیاز و به واسطه تفاضل گل کمتر در رتبه سوم لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، محسن گروسی در خصوص پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن در چارچوب هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: از آنجا که بازی استقلال بیرون خانه به میدان رفته بود بیشتر از کیفیت، دنبال کسب 3 امتیاز بود. این تفکر، تفکر درستی است، چرا که در بازی‌های ابتدای فصل و حتی نیم فصل اول باید حداکثر امتیازات را جمع‌آوری کرد. این امتیازات باعث می‌شود در نیم فصل دوم کمک شایانی به تیم کرد. 

وی درباره اولین بازی رسمی کوین یامگا در لیگ برتر برای استقلال، تصریح کرد: یامگا بازیکن حرفه‌ای است. برای بازیکن حرفه‌ای فرقی ندارد که در اولین بازی خود به میدان رفته است. یامگا در اولین بازی توانایی خود را نشان داد. امیدوارم دوباره همین قدر مثمرثمر باشد. یامگا با این 2 گل خود را در دل هواداران جا داد. البته نباید طوری پیش برود که این بازیکن مغرور شود. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مصدومیت برای همه بازیکنان به وجود می‌آید؛ اما خداراشکر استقلال، در چارچوب دروازه مشکلی برای جایگزین ندارد. هر وقت حسین حسینی امکان حضور در زمین را نداشته باشد، رشید مظاهری حضور دارد و برعکس.  پست دروازه‌بان نقطه آرامش تیم استقلال است.

گروسی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال شانس قهرمانی دارد، عنوان کرد: شک نکنید استقلال با این روند شانس کسب قهرمانی دارد و نتایج خوبش ادامه پیدا می‌کند.

کدخبر: 733528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟