چشمی: از مسائل مدیریتی استقلال مطلع نیستم/ یامگا همه چیز را نشان داد

هدایت استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر به عهده فرهاد مجیدی است. هواداران استقلال از این تیم انتظار قهرمانی دارند. استقلال در هفته اول لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد هوادار عبور کرد. استقلال تا اینجای کار یک بازیکن خارجی جذب کرده است. استقلال در هفته دوم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر از سد ذوب‌آهن عبور کرد.

به گزارش رکنا، روزبه چشمی پس از پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی داشتیم ذوب‌آهن از تیم‌های خوب لیگ است. خدا را شکر در این دیدار پیروز شدیم 3 امتیاز‌هایی که در هفته‌های ابتدایی جمع می‌کنیم برای‌مان حیاتی است.

وی در مورد شرایط استقلال با حضور مصطفی آجورلو، گفت: از این مسائل خیلی مطلع نیستم؛ اما فکر می‌کنم اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. مدیریت شرایط را کم کم فراهم می‌کند. ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران شاد شوند. در این دو هفته خوب نتیجه گرفتیم و ان‌شاءالله در آینده هم بهتر می‌شود.

بازیکن تیم استقلال در مورد عملکرد یامگا هافبک فرانسوی این تیم عنوان کرد:‌ او همه چیز را نشان داد. 2گل زد که توانستیم بازی را ببریم. 

چشمی در خصوص وضعیت سیدحسین حسینی گفت: دقیقاً اطلاع ندارم اما فکر می‌کنم الان بهتر باشد. 

وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: برنامه‌ریز‌ها اکثر اوقات مشکلاتی داشته است امیدوارم همه چیز خوب پیش برود تا فوتبال جذابی را در لیگ شاهد باشیم. 

کدخبر: 733231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟