کریمی: بار فنی تراکتور آن طور که دلم می‌خواست نبود

تراکتور در شروع فصل بیستم لیگ برتر با مشکلات مالی زیاد دست و پنجه نرم کرد. به دلیل شکایت بازیکنان خارجی پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور بسته است. تراکتور در هفته اول لیگ برتر  با نتیجه 4 بر یک از گل‌گهر شکست خورد. تراکتور در هفته دوم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان است.

به گزارش رکنا، فیروز کریمی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به لحاظ فنی کمی بار فنی تیم باب میل من نبود. این حمل بر خودستایی ما نباشد که تصور کنید ما آدم هایی هستیم که خودستایی می کنیم، اما پتانسیل تیم ما خیلی بالاتر از این است.

وی ادامه داد: درست است که امروز پیروز شدیم، اما در برخی موارد توپ را از دست دادیم و این موضوع باید برای ما مهم باشد. شاید در طول 90 دقیقه یک بار هم بدن گلر ما زمین نخورد؛ غیر از یک صحنه که قصد داشت پشت دفاع را جمع کند. همین که توپ در دست حریف باشد برای ما مشکل است که باید برای رفع آن به شدت تلاش کنیم، اما در کل کتمان نمی کنم که نتیجه خوبی کسب کردیم. بار فنی تیم آن طوری که دلم می‌خواست، نبود. پتانسیل تیم ما خیلی بالاتر است. ما در یکسری از موارد توپ را از دست دادیم؛ اما بازی را از دست ندادیم و در طول 90 دقیقه فقط یک بار بدن گلر ما زمین خورد.

وی با بیان اینکه نتیجه خیلی خوبی بود، افزود: این پیروزی را تقدیم هواداران می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر آنان، پیروزی‌هایمان ادامه داشته باشد تا مقابل آنان سرافراز باشیم.

کریمی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا باشگاه تراکتور موافق حضور هواداران در ورزشگاه‌ها است؟ گفت: مردم کشورمان شعور بالایی دارند. ما هم مثل همه راضی نیستیم که به خاطر یک ورزش تعدادی از هموطنان را از دست بدهیم. تمام این فوتبال به جان حتی یک نفر از مردم کشورمان نمی‌ارزد. تصمیم‌گیری در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه‌ها برعهده ستاد مقابله با کروناست.

سرمربی تراکتور افزود: تراکتور بیشتر از تمامی تیم‌ها از نبود هوادارانش ضرر می‌کند. هواداران ما به عشق تیم‌شان به ورزشگاه می‌آیند و کاری با جایگاه حریف ندارند. به خاطر روح هواداران تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و امیدوارم با پایان یافتن کرونا، هواداران پرشورمان در ورزشگاه حضور یابند.

کدخبر: 733227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟