حسینی: تصمیم گرفتم امسال درباره داوری صحبت نکنم  + فیلم

پیکان در هفته اول لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد. پیکان در هفته دوم لیگ برتر توانست با نتیجه دو بر صفر از سد هوادار عبور کند و 4 امتیازی شود. حسینی قصد دارد با پیکان ناکامی فصل بیستم را جبران کند.

به گزارش رکنا، مجتبی حسینی پس از برتری پیکان مقابل هوادار اظهار داشت: هوادار تیم جوان همراه با تجربه بود. از موقعیت هایمان خوب استفاده کردیم و بچه ها دفاع خوبی انجام دادند و فرصتی به حریف ندادند. اگر 10 نفره نمی‌شدیم، می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی در مورد اینکه کوثری گفته است انتظار نداشت پیکان به این خوبی بازی کند، گفت: او که در کار فیلم بود (با خنده). خوشبختانه تیمی داریم که مجموعه ای از جوانان خوب است و مدیریت هم حمایت می‌کند. هدف ما خدمت و کمک به فوتبال و جوانان کشور است. باید سالم کار کنیم و خروجی خوبی داشته باشیم.

سرمربی پیکان در مورد عملکرد داوری گفت: امسال تصمیم گرفتم در مورد داوری صحبت نکنم، اما داور امروز با تجربه بود و سعی کرد خوب سوت بزند.

حسینی در مورد جایگاه نهایی پیکان در این فصل گفت: لیگ برتر مانند ماراتن است و نباید از باخت به هم بریزیم و باید یک خودمان را بالا ببینیم، اما من به مجموعه و بچه‌ها ایمان دارم که بتوانیم کار خوبی را انجام دهیم.

کدخبر: 733202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم سعادتی, وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟