علیشاهی: فدراسیون باید اعلام کند که کدام داور در چه زمانی دفترچه ملی و بین المللی گرفته است

کامران علیشاهی، پیشکسوت ورزش بدنسازی در گفت وگو با رکنافیت عنوان کرد: ایجاد تغییرات در فدراسیون در زمان آمدن رئیس جدید یک چیز طبیعی و صد در صدی است.

این پیشکسوت ورزش بدنسازی خاطرنشان کرد: اگر آقای نصیرزاده چارچوب و اساسنامه فدراسیون را رعایت کند در مرحله اول باید فکری به حال کمیته فنی کند.

وی اظهار کرد: اگر یک کمیته فنی قوی در فدراسیون داشته باشیم تمام مسائل حل خواهد شد. کمیته فنی باید استقلال داشته باشد. این موضوع در اساسنامه فدراسیون نوشته شده است.

علیشاهی بیان کرد: امروز باید در کمیته داوری افرادی باشند تا توانایی ریاست و دبیری این کمیته را داشته باشند تا در صورت اینکه رئیس فعلی به هر دلیل نتوانست کار را پیش ببرد، این افراد بتوانند جایگزین او شوند.

این پیشکسوت ورزش بدنسازی اظهار کرد: تمامی داوران عزیز برای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کار می کنند و برای هیچ شخصی کار نمی کنند. من از اینکه چند سال است داوران با یکدیگر درگیر هستند و تنش درست می کنند گلایه دارم. این رویه اگر ادامه پیدا کند فرداروز باید از عربستان داور پیدا کنیم.

وی گفت: از آقای نصیرزاده و کرباسچی می خواهم تا اسامی داوران ملی و بین المللی را اعلام کنند تا مردم بدانند سابقه داوری چه کسی از دیگری بالاتر است.

علیشاهی عنوان کرد: داوری همانند ارتش سلسله مراتب و رتبه دارد و اگر این موضوع رعایت نشود، کار خراب خواهد شد. حواشی اخیر ناشی از این است که فدراسیون اعلام نکرده که کدام داور در چه زمانی دفترچه ملی و بین المللی گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: نقش رئیس کمیته داوری این است تا همه را دوست داشته باشد و با همه داوران کار کند نه اینکه فقط با طیف خاصی کار کند.

کدخبر: 674288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟