بازیکنان استقلال ملاثانی اهواز، در رختکن ورزشگاه پارس شیراز را شکستند

مسوول برگزاری سازمان لیگ رقابت‌های فوتبال دسته یک ، شامگاه یکشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این بازی از هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال دسته یک در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد و طی آن خسارت‌هایی از سوی ۲ بازیکن تیم میهمان به رختکن این ورزشگاه وارد شد.

به گزارش رکنا، بهرام کرمدار ادامه داد: در حالی که پنج دقیقه به پایان نیمه نخست این بازی باقی مانده بود، نیمکت نشینان تیم میهمان به داور اعتراض کردند که در پی آن بازی متوقف شد.

وی اضافه کرد: ابتدا یکی از بازیکنان ذخیره تیم میهمان که به دلیل اعتراض از سوی داور اخراج شد، در حین ورود به رختکن، در، شیشه ، وایت بُرد (تخته سفید) و دوش ورزشگاه را شکست و بازیکن دیگر این تیم هم که اخراج شده بود به کمک او رفت و با هم خساراتی به رختکن وارد کردند.

دیدار تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی اهواز با حاشیه‌هایی همراه بود و اینکه ۲ نفر از بازیکنان تیم میهمان، دِر و شیشه‌

مسوول برگزاری سازمان لیگ رقابت‌های فوتبال دسته یک افزود: همچنین در جریان بازی، یکی از مربیان تیم استقلال ملاثانی اهواز به سمت بلندگوی ورزشگاه که طبق قانون به تشویق تیم میزبان می‌پرداخت، رفت و آن را قطع کرد ضمن اینکه خبرنگار صدا و سیمای فارس هم مورد ضرب شتم واقع شد.

کرمدار گفت: ناظران این بازی و همچنین یگان ویژه مستقر در ورزشگاه، جنجال بازیکنان تیم میهمان را صورتجلسه کردند تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم‌گیری کند.

گزارشگر صدا و سیمای فارس کتک خورد

دیدار تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی اهواز با حاشیه‌هایی همراه بود و اینکه ۲ نفر از بازیکنان تیم میهمان، دِر و شیشه‌

گزارشگر صدا وسیمای فارس که برای تهیه گزارش این بازی در ورزشگاه حضور داشت نیز مورد ضرب و شتم بازیکنان و دست اندرکاران تیم میهمان قرار گرفت.

نوید عبداللهی فرد، اظهار داشت: بازیکنان تیم میهمان که به هنگام بازی به رختکن رفتند، در پی آنها و برای تهیه گزارش به رختکن رفتم که بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم استقلال ملاثانی اهواز مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند و عینک و تلفن همراهم را شکستند و خسارت‌هایی به تاسیسات ورزشگاه وارد کردند.

وی اضافه کرد: به هیچ عنوان انتظار چنین حرکت ناجوانمردانه‌ای از سوی تیم میهمان نداشتم و نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه مرا از زیر دست و پای بازیکنان نجات دادند.

خبرنگار صدا وسیمای فارس ادامه داد: در این لحظاتی که کتک می‌خوردم هیچ واکنشی از سوی خود نشان ندادم و تنها دستم روی سرم بود تا ضربه به سرم وارد نشود.

بازیکنان تیم استقلال تهدید کردند

عبداللهی فرد افزود: بازیکنان تیم میهمان در پایان با صدای بلند تهدید کردند که در بازی برگشت در اهواز از تیم شهدای قشقایی شیراز انتقام خواهند گرفت.

دیدار تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی اهواز، عصر یکشبنه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه سه بر یک به سود تیم میزبان پایان یافت .

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام ۱۴ بازی، تیم بادران تهران با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، مس کرمان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم است و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۲۴ امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

تیم استقلال ملاثانی اهواز با ۱۸ امتیاز جایگاه دهم را دارد و تیم شهدای قشقایی شیراز با ۱۴ امتیاز به رده پانزدهم جدول صعود کرد و از خطر گریخت.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 661523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟