وریا: دوست دارم جای نوید محمدزاده باشم

وریا غفوری در مصاحبه تلویزیونی خود پیش از دربی پایتخت درباره سابقه گلزنی به پرسپولیس گفت: سه بار به پرسپولیس گل زدم که یک بار آن در دربی بوده. دو بار دیگر با پیراهن شهرداری تبریز و پاس همدان اتفاق افتاده است. در دربی هم که روی ریباند شوت تیام توانستم گل بزنم.

به گزارش رکنا، وی درباره بهترین خاطره اش از دربی افزود: 7 تا دربی بازی کردم که شاید بهترین خاطره من همان گلزنی بود. دربی ها برای بازیکنان خیلی مهم است و برای هواداران نیز اهمیت زیادی دارد. یک بازی خوب در دربی می تواند سطح بازیکن را بالا ببرد و اسمش را بزرگ کند. با دربی می توان راه 10 ساله را یک شبه رفت.

کاپیتان استقلال درباره کادرفنی این فصل تیم و حضور پرتعداد بازیکنان و مربیان سابق استقلال عنوان کرد: حضور این کادرفنی مسئولیت مرا در استقلال خیلی کمتر کرده چون وزنه های سنگینی روی نیمکت هستند. این باعث می شود که بازیکنان خیلی به اعضای کادرفنی اعتماد داشته باشند. باری که روی دوش من بود، خیلی سبک تر شده. سال قبل مشکلات و حواشی زیادی وجود داشت که کمرمان را شکست. چند سال بود که به نقطه خوبی می رسیدیم و تیم از هم می پاشید. حتی سرمربی وسط فصل رفت و چند مدیر عوض شد. امسال ثبات و آرامش بیشتری داریم.

غفوری درباره زمان خداحافظی اش از فوتبال گفت: دوست دارم تا زمانی که می توانم خوب بازی کنم، ادامه دهم. اگر قسمت باشد، در همین استقلال خداحافظی کنم. شاید سه سال دیگر این اتفاق بیفتد. وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد به جای کدام بازیگر باشد، گفت: دوست دارم جای نوید محمدزاده باشم. وریا غفوری در پایان با دیدن عکس برخی افراد نظرش را در جملاتی کوتاه اعلام کرد. استراماچونی: یک مربی حرفه ای دوست داشتنی پورحیدری: اسطوره آبی ها ناصر حجازی: اسطوره امیر قلعه نویی: افتخار این را نداشتم با ایشان کار کنم، اما مربی ارزشمند و پرافتخاری هستند پرویز مظلومی: دوست داشتنی علی دایی: بزرگ فوتبال علی کریمی: خیلی خوشحال شدم یکی از جنس فوتبال وارد انتخابات فدراسیون شده چون درد ما فوتبالیست ها را می فهمد

وریا غفوری با دیدن عکس فرهاد مجیدی، کمی مکث کرد و با لبخند از آرش برهانی خواست که به او کمک کند. در حالی که وریا حرفی درباره فرهاد مجیدی نزد، برهانی درباره او گفت: من می گویم فرهاد بازیکن باشخصیت و خوبی بود و در مربیگری نیز همینطور. برای او آرزوی موفقیت می کنم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

ورزش 3

کدخبر: 649111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟