تمایل منتظری به خداحافظی با پیراهن استقلال

به گزارش گروه ورزشی رکنا، فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال به باشگاه اعلام کرد موافق بازگشت پژمان منتظری به این تیم است. او می‌تواند در دو پست برای استقلال بازی کند، بنابراین گزینه خوبی برای مجیدی به‌حساب می‌آید. منتها منتظری با باشگاه الخریطیات قطر که در دسته دوم این کشور بازی می‌کند، قرارداد دارد. پژمان تابستان امسال قراردادی دوساله با این باشگاه امضا کرد، اما حالا تمایل زیادی دارد دوباره به استقلال بازگردد. پژمان در واقع دلش برای ایران و لیگ برتر تنگ شده است. چه مقصدی هم بهتر از استقلال؟ پژمان هم شنیده فرهاد مجیدی خواهان بازگشت اوست ولی نکته اینجاست باشگاه استقلال هیچ مذاکره‌ای با الخریطیات نداشته است.

یکی از نزدیکان پژمان در این باره به خبرورزشی گفت: «او دوست دارد دوباره پیراهن استقلال را بپوشد، چون سال‌های آخر بازیگری‌اش است و می‌خواهد با پیراهن تیم محبوبش خداحافظی کند، اما همه‌چیز منوط به آن است که الخریطیات رضایتنامه‌اش را بدهد.»

پژمان در فصل جاری زیاد برای این باشگاه بازی نکرده است. البته منتظری مصدوم هم شد. این مصدومیت هم تازه تمام شده است. به همین خاطر در هفته جاری او برای الخریطیات دوباره به میدان رفت و بازی کرد. الخریطیات بدش نمی‌آید پژمان را حفظ کند، چون تجربه او به کار آن‌ها می‌آید ولی از سویی منتظری یکی از گرا‌ن‌ترین بازیکنان تیمش به حساب می‌آید. خود پژمان هم از حضور در لیگ دو راضی نیست چراکه سطح بازی‌ها پایین است و تیم‌ها حرفه‌ای اداره نمی‌شوند. منتظری ترجیح می‌دهد در این سال‌های آخر بازی‌گری‌‎اش در تیم بهتر و لیگ برتری توپ بزند تا اینکه بخواهد فوتبالش را در لیگ دو قطر تمام کند. او در ابتدای فصل هم خیلی تمایلی نداشت به لیگ دو قطر برود ولی شرایط برایش طوری رقم خورد که به قول خودش مجبور شد لیگ برتر را ترک کند. به دلیل اختلافاتی که بین پژمان و یکی از مسئولان سابق باشگاه استقلال به وجود آمد، او تصمیم گرفت ایران را ترک کند، چون اعتقاد داشت ممکن است برایش مشکلات زیادی به وجود بیاورند. با این حال شنیدیم استقلالی ها تمایل چندانی به جذب پژمان ندارند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟