گابریل مارتینلی: وقتی فهمیدم زانویم به جراحی نیاز دارد، به شدت گریه کردم

گابریل مارتینلی، مهاجم جوان آرسنال در خصوص روزهای سخت مصدومیت شدید زانو که در ماه ژوئن برایش به وجود آمد، صحبت کرد.

به گزارش رکنا و به نقل از گل، گابریل مارتینلی جوان، حدود 6 ماه قبل در تمرینات آرسنال از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. او اکنون شرایط نسبتا بهتری دارد و پس از چندین ماه، در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد. مارتینلی در خصوص مصدومیت سختی که به آن دچار شد، اظهار داشت:

من می خواستم یک توپ را کنترل کنم و همان لحظه دردی در زانویم احساس کردم اما این درد به قدری نبود که بتواند مرا از تمرینات بازدارد با این حال درد من بیشتر شد و زمانی که ما در مقاطع پایانی فصل بودیم، به کادر فنی اطلاع دادم که درد دارم. آن ها به من گفتند که استراحت کنم و اگر روز بعد نیز درد داشتم، به آن ها اطلاع دهم. روز بعد که از خواب بیدار شدم، در زانویم درد داشتم اما می توانستم راه بروم. این درد به شکلی بود که تا به حال تجربه اش نکرده بودم. وقتی این موضوع را به اطلاع باشگاه رساندم، آن ها با انجام معاینات بیشتر، متوجه شدند که شرایطم خوب نیست و به جراحی احتیاج دارم. این موضوع مرا در هم شکست و من به شدت گریه کردم.

مارتینلی در ادامه گفت:

میکل (آرتتا) در طول دوران ریکاوری همیشه با من صحبت می کرد. او همیشه جویای شرایط من بود و حتی وقتی در ماه آگوست نیز به برزیل رفتم، تماس هایش را ادامه داد. وقتی باشگاه به من نیاز پیدا کرد نیز با من تماس گرفت و از من پرسید آیا احساس خوبی برای بازگشت به میادین دارم یا خیر. من نیز به او گفتم بله. هنوز کمی درد در زانویم احساس می کنم اما پزشکان گفتند مشکلی برای بازی ندارم. البته شاید هنوز نتوانم 90 دقیقه کامل بازی کنم و به زمان نیاز دارم. در کل هدف من این است که بهتر شوم و به آرسنال کمک کنم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟