افسوس ایران برای نداشتن صدای عادل فردوسی پور + فیلم
حجم ویدیو: 6.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

به گزارش رکنا، پس از ماه های طولانی صدای عادل فردوسی پور با آغاز فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا؛ نه از تلویزیون ایران بلکه از صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پخش شد!

فردوسی پور با حالتی از بغض خطاب به مردم گفت: " سلام بر مردم، شریف، با معرفت وفادار ایران؛ سلام بر ایران عزیز! نمی دانید چقدر دلم براتون تنگ شده بود!"

صدای او پر از احساس دلتنگی بود و حتما می داند که جمع کثیری از مردم ایران هم دلشان برای صدای پرشور و عدالتخواهش تنگ شده و آنها هم با عادل بغض کرده بودند!

او به ایران عزیز سلام کرد! ایرانی که در کلام او قلب ها و گوش هایی بود که مخاطبان چند ده هزار نفری AFC را میلیونی کردند و به صداوسیمای میلی نه گفتند!

عادل در ادامه جمله ای با این مضمون گفت: " خیلی به اینکه در شروع گزارش چه جملاتی را بیان کنم فکر کردم و تلاش کردم احساستم را بروز ندهم اما نشد "

صفحه ایرانی اینستاگرام AFC پیش از اعلام خبر گزارش مسابقه توسط عادل فردوسی پور حداکثر 163 هزار فالوور (مخاطب) داشت که از جمعه تا به امروز و زمان انجام این دیدار به بیش از 2 میلیون و یکصد هزار فالوور رسید و اکنون در زمان برگزاری بازی بیش از 790 هزار نفر در حال تماشای آنلاین بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای هستند که رکورد تمام مخاطبان آنلاین یک رویداد مربوط به مخاطبان ایرانی است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟