بیرهوف: بازیکنان دوست دارند لوو بماند

به گزارش رکنا ، یواخیم لوو بعد از شکست سنگینی که تیم ملی فوتبال آلمان برابر اسپانیا متحمل شد با انتقادهای زیادی مواجه شد و بسیاری خواستار اخراج او شدند.

فدراسیون فوتبال آلمان باوجود نتایج ناامید کننده تیم در دو سال اخیر به حمایت از لوو پرداخت و اعلام کرد که او تا پایان یورو ۲۰۲۱ در تیم باقی خواهد ماند.

اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی فوتبال آلمان هم به حمایت از لوو پرداخت و گفت: رویکرد رایج در بین بازیکنان تیم ملی طبق آنچه که ما دیده ایم حمایت از یواخیم لوو است. عده ای می گویند که بازیکنان مخالف ماندن لوو هستند و فضای تیم ناآرام است اما من چنین چیزی را کاملا رد می کنیم.ما بازیکنان بزرگی داریم.

او ادامه داد: سال ۲۰۲۰ به خاطر ویروس کرونا بسیار عجیب بود با این حال ما توانستیم به مرحله پایانی جام ملت های اروپا راه پیدا کنیم و در قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ هم در سید نخست هستیم همچنانکه در لیگ ملت های اروپا هم به لیگ پایین تر سقوط نکردیم.

او ادامه داد: تیم ملی با یواخیم لوو به این سه هدف خود دست پیدا کرد و این نتیجه خوبی است. شکست برابر اسپانیا ناراحت کننده بود اما دلیلی ندارد که ما احساس خجالت کنیم. ما اصلا از عملکرد خود راضی نبودیم و ناامید کننده ظاهر شدیم اما نباید برای ارزیابی تیم تنها به یک بازی توجه کرد. ما سبک بازی خود را تغییر داده ایم و به زمان نیاز داریم.

بیرهوف در پایان گفت: هدف ما در سال ۲۰۲۱ حضوری پر قدرت در جام ملت های اروپا و صعود مقتدرانه به جام جهانی است. من اطمینان دارم که تیم عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

یواخیم لوو ۱۴ سال است که هدایت تیم ملی فوتبال آلمان را برعهده دارد که این یک رکورد است. او سابقه قهرمانی با تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 636094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟