رکوردشکنی تلویزیونی بوندس‌لیگای پساکرونا

به گزارش گروه ورزشی رکنا، بوندس‌لیگا بعد از نزدیک به دو ماه تعلیق به دلیل اپیدمی کرونا در حالی از روز شنبه مسابقات خود را از سر گرفت که مسئولین فوتبال آلمان اعلام کردند در شرایط ویژه ناشی از کووید19 مسابقاتی که تا پایان این فصل بوندس‌لیگا در ورزشگاه‌های بدون تماشاچی برگزار می‌شود به صورت رایگان توسط پخش‌کننده‌های تلویزیونی در اختیار بیننده‌ها قرار خواهد گرفت.

دورتموند
شبکه اسکای آلمان که در دو روز اخیر مسابقات هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا را پخش کرده می‌گوید رکورد تعداد بینند‌هایش شکسته شده و چیزی نزدیک به 5 میلیون نفر این مسابقات را تماشا کرده‌اند.

رکورد میلیونی

این رکورد 5 میلیونی حدود دو برای رکورد میانگین 2.45 میلیون نفری است که در دوران پیش از کرونا، مسابقات پخش شده از این شبکه را تماشا می‌کردند.
اسکای آلمان می‌گوید در روزهای شنبه و یکشنبه و پخش هفته بیست و ششم بوندس‌لیگا، در ورزشگاه‌های بدون تماشاچی، در هر روز چیزی در حدود 5.36 میلیون نفر این شبکه را تماشا کرده‌اند.

استقبال در خارج از کشور

علاقه به تماشای مسابقات بوندس‌لیگا اما تنها مختص به آلمان نبوده و در خارج از این کشور هم بیننده‌های زیادی داشته. کیلیان امباپه، پدیده پاری سن ژرمن، ایلگای گوندوگان، ستاره منچسترسیتی و گری لینه‌کر، همه و همه در شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کردند که بازی‌های بوندسلیگا را تماشا کرده‌اند.

واکنش ابراهیمووچ

زلاتان ابراهیموویچ هم در اینستاگرام خود نوشت:" گفتی شروع می‌کنی و شروع کردی. ممنون بوندس‌لیگا!".توجه روزنامه ها به بازی ها

روزنامه‌های خارجی هم توجه بسیار زیادی به بوندس‌لیگا نشان دادند. روزنامه انگلیسی میرر شش صفحه را به بوندسلیگای این هفته اختصاص داده و از تیتر "ووندربار" که در آلمانی به معنای فوق‌العاده است استفاده کرده. نشریه اکیپ فرانسه از این هفته بوندس‌لیگا به عنوان شروعی پرقدرت یاد کرده و توتو اسپورت ایتالیا با تیتر "تشکر از بوندس‌لیگا" به استقبال بازی‌های این هفته رفته.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 569071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟