تعریف رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از داوران آسیایی

به گزارش رکنا، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، تأیید کرد که حاکمان آسیا جایگاه خود را در میان داوران نخبه جهان حفظ کرده‌اند و این نقش اصلی در سطح داوری جهانی نشان می‌دهد که ادامه تعهدات داوری برای اطمینان از ادامه کار ضروری است.

شیخ سلمان گفت: برای اطمینان از بازگشت موفقیت آمیز و ایمن به لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، کارهای زیادی انجام شده است و با اجرای سیستم کمک داور ویدیویی از مرحله یک چهارم نهایی، ما بار دیگر تعهد خود را نسبت به چشم انداز فدراسیون در ارائه بهترین شرایط برای بازیکنان، تیم‌ها و مسئولان نشان می‌دهیم تا سطح توانایی‌های متمایز خود را نشان دهند.

تشکر شیخ سلمان از فیفا

او ادامه داد: من از فیفا، شورای بین المللی فوتبال (IFAB)، و شرکای فناوری ما و همچنین اتحادیه فوتبال قطر ، میزبان مسابقات و بقیه احزاب بازی تشکر می‌کنم که برای سازماندهی مسابقات با بهترین استانداردها تلاش کرده‌اند.

این سومین بار است که این فناوری در آسیا پس از مسابقات قهرمانی زیر 23 سال AFC 2020 در تایلند اعمال می‌شود، در حالی که اولین حضور این سیستم در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 در امارات بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟