لادروپ: الریان هنوز صعود نکرده است

الریان قطر شب گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال پیروزی ارزشمندی را به دست آورد تا 6 امتیازی شود و شانس خود برای صعود از گروه را افزایش دهد. با این حال میشل لادروپ سرمربی الریان می‌گوید هنوز صعود الریان قطعی نشده و بازیکنانش باید با تمرکز بالا دو بازی آینده را با موفقیت پشت سر بگذارند.
لادروپ بعد از برتری مقابل الهلال عربستان گفت:‌ ما با وجود این پیروزی خوب، هنوز صعود نکرده‌ایم. در بازی دیروز همه چیز آنطور که توقع داشتیم پیش رفت. ما می‌دانستیم کار سختی داریم. هر دو تیم برای برد تلاش کردند و خوشحالم که در نهایت برنده بازی بودیم. شانس صعود ما با این پیروزی بیشتر شد و این نشان می‌دهد که پیشرفت خوبی داشته‌ایم. الریان در فاز تدافعی مقابل هر تیمی بازی کند، خوب کار می‌کند و دیروز هم برای برد به زمین رفته بودیم.
وی ادامه داد: در بازی با الهلال به تیم حریف فضای کافی را ندادیم و توانستیم پیروز شویم. باید از اشتباهات قبلی درس بگیریم و همینطور ادامه دهیم تا در دو بازی آینده هم موفق باشیم؛ البته پرونده این بازی را بستیم و از حالا به مسابقات لیگ قطر فکر می‌کنیم. بعد دوباره به لیگ قهرمانان برمی‌گردیم و تمرکزمان را روی بازی های آسیایی می‌گذاریم.
لادروپ در پایان گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آنها همه تلاششان را برای موفقیت تیم به کار گرفته‌اند و بازی های خوبی را به نمایش می‌گذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟