نامه اشکبار آنتونلا مسی به همسر لوئیس سوارز

به گزارش رکنا ، همسر لیونل مسی، آنتونلا، در یک پیام خداحافظی پراحساس برای همسر لوئیس سوارز، سوفیا، خطاب به او گفت که رفتن سوارز و همسرش از بارسلون برای او مثل این می ماند که خانواده اش را از دست داده است. پیام پراحساسی که اشکهای همسر سوارز را در آورد.

آنتونلا همسر لیونل مسی در شش سال گذشته دوست نزدیک و صمیمی سوفیا همسر لوئیس سوارز بوده. دوستی این دو به دوستی صمیمی همسران شان برمی گردد که در بارسا همه می دانستند بسیار به هم نزدیک هستند.

مسی و سوارز

خانواده های مسی و سوارز در شهر بارسلون در خانه هایی نزدیک به هم زندگی کرده و همسایه بودند. آنها حتی با هم به تعطیلات می رفتند. در دوران بحران ترک بارسا توسط مسی سوارز تنها کسی بود که به خانه او سر زد تا با دوست صمیمی اش صحبت کند.

اما یک ماه بعد از آن روزها حالا نه مسی بلکه سوارز بارسا را ترک کرده است. ستاره اروگوئه ای به اتلتیکو مادرید پیوسته و البته بعد از قطعی شدن انتقالش در مصاحبه ای با اشک و آه اعلام کرد که باشگاه بارسا را همیشه خانه خود می داند. او یک روز قبل هم در حالی دیده شده بود که در حال ترک زمین تمرین بارسا برای آخرین بار گریه می کرد.

مسی و سوارز

همسر سوارز هم اخیراً مثل شوهرش به خاطر ترک بارسلون به گریه افتاد؛ آن هم بعد از مواجهه به پیغام خداحافظی پراحساسی که آنتونلا همسر لیونل مسی به اشتراک گذاشته بود.

آنتونلا در پیام خود نوشته بود: " بولو، دوست من، خواهرم... به خاطر همه این سال‌هایی که با هم بودیم از تو متشکرم. به خاطر همه خنده‌ها، صحبتهای تمام نشدنی و همه دوستانی که با هم داشتیم. شما برای ما خانواده بودید. دلم برای خودت و خانواده بی نظیرت خیلی تنگ می‌شود. به خاطر همه چیز ممنون. بیا امیدوار باشیم زندگی دوباره به ما فرصت با هم بودن بدهد. شک ندارم که به زودی دوباره همدیگر را خواهیم دید. خودت و خانواده ات را دوست دارم. موفق باشی".

مسی و سوارز

سوفیا سوارز هم در پاسخ به پیام همسر مسی نوشت: " وقتی حس می کردم اشکهایم خشکیده با این پیام مواجه شدم. به خاطر چیزهایی که گفتی و به خاطر زندگی ای که با هم گذراندیم متشکرم. دوستت دارم و تحسینت می کنم".برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 609601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟