تولد علی انصاریان + عکس

به گزارش رکنا ،مدافع اسبق استقلال و پرسپولیس که این روزها در حوزه سینما و اجرا نیز فعالیت دارد تولد ۴۳ سالگی اش را در کنار یار همیشگی خود یعنی مادرش سپری کرده است. در ادامه عکس های از جشن تولد علی انصاریان در کنار مادرش را در نیک صالحی مشاهده کنید.

علی انصاریان (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶) بازیکن بازنشسته فوتبال ایرانیاست. وی سابقه بازی در فجرسپاسی٬پرسپولیس، سایپا٬استقلال تهران، استیل آذین،استقلال اهواز، گسترش فولاد، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر در لیگ برتر ایران را دارد.

علی انصاریان در روز تولدش چه گفت؟

علی انصاریان با انتشار این عکس از تولدش نوشت: سلام بر ۴۳ سالگی..نه حال مردم خوبه و نه حال دل خودم و نه حال جسمی مادر… تولد بهانه ای است برای خوشحالی و لبخند تو مادر عزیزم که تنها بهونه منی برای این زندگی هر سال کنارت شمع فوت کنم و آرزو کنم نفست پشت سرم باشه عشق من آرزو میکنم حال همه مردم دنیا، همه مردم دنیا گفتم، خوب باشه و این ویروس لعنتی گورشو گم کنه و دست از سر این دنیا برداره ..

بهترین ها براتون اتفاق بیفته و بهترین باشید .. ممنونم برای بودنتون.. جات خالیه سلطان پدر نازنینم دوستتون دارم چه دعایٔی کنم جز آرامش برای همه مرا گر دولت عالم ببخشند برابر با نگاه مادرم نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟