استقلال با سه استادیوم وارد بورس می شود

به گزارش گروه ورزشی رکنا، مسعود سلطانی فر چندی پیش از مراحل پایانی امضای سند کمپ حجازی به نام استقلال خبر داده بود تا بعد از سال ها بالاخره تکلیف این زمین تمرینی به نفع آبی ها روشن شود. اما این تمام ماجرار نیست چراکه احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال هم روز گذشته در ارائه گزارش ماهانه خود اعلام کرد مراحل نهایی سند مرغوبکار در حال انجام شدن است و این مجموعه ورزشی قدیمی که تیم های پایه استقلال در آن فعالیت می کنند هم به زودی به نام آبی ها خواهد شد.
استقلال به جز این دو مجموعه ورزشی استادیوم امام رضا را هم از مدت ها پیش در اختیار دارد و به نظر می رسد آبی ها با سه استادیوم اختصاصی با پشتوانه مالی مناسب قرار است وارد بورس شوند تا حدود 10 درصد از سهام آن به مردم واگذار شود.
قرار است 10 درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نیمه دوم مردادماه وارد بورس شود و طبیعی است این دو باشگاه هرچه بیشتر دارایی داشته باشند ارزش سهام شان در بازار بورس هم بیشتر می شود.
در صورتی که تا مرداد ماه سند کمپ حجازی و مرغوبکار به نام استقلال زده شود این باشگاه با پشتوانه مناسب وارد بورس می شود و احتمالا قیمت سهام این باشگاه قابل توجه خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟