پرسپولیس تونل ضد عفونی آماده می‌کند!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در شرایطی که جنجال ها در مورد ویروس کرونا و برگزاری لیگ ایران به بالاترین میزان خود رسیده، دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما از آمادگی باشگاه سرخپوش پایتخت برای ایجاد تونل ضد عفونی خبر داد. وی صحبت هایش را اینطور آغاز کرد: این را باید در نظر بگیریم که باشگاه پرسپولیس تابع مقررات ستاد مبارزه با کرونا است و هرچیزی که این ستاد بگوید را ما انجام می‌دهیم و بقیه هم باید چنین کاری کنند. ما می‌دانیم که تمام تصمیمات این ستاد بر اساس شرایط موجود خواهد بود و باشگاه ها می‌دانندبه آن عمل کنند.

وی درباره موضع بقیه تیم ها توضیخ داد: ما باید یاد بگیریم که با بیماری کووید19 هم مثل تمام بیماری های ویروس مثل آنفولانزا و سرما خوردگی زندگی کنیم. این به کشور ما اضافه شده و باید با رعایت نکاتبهداشتی و تغییر سبک زندگی خودمان را آماده مقابله با آن کنیم. خیلی از کشورهای دیگر که تعداد قربانیان بیشتری نسبت به ایران داشته اند، تمرینات خود را آغاز کرده اند مثل تیم های اسپانیایی بارسلونا، رئال مادرید و... . همچنین لیگ آلمان از امروز آغاز می‌شود و تیم های دورتموند و شالکه بازی می‌کنند، لیگ روسیه از ماه بعد استارت زده می‌شود و کره هم که هفته دومش را پشت سر می‌گذارد.

دکتر حقیقت ادامه داد: لیگ قهرمانان آسیا از 11 مرداد آغاز می‌شود و تیم هایی که مخالف شروع لیگ قهرمانان هستند باید بگویند از بازی در این تورنمنت هم می‌توانند شانه خالی کنند؟ ما باید یک ماه و نیم قبل از شروع لیگ قهرمانان استارت بزنیم که می‌شود اواسط خرداد ماه.

حقیقت درباره احتمال افزایش شیوع ویروس کرونا در اواسط لیگ بیستم نیز گفت: همانطور که گفتم بیماری کرونا به یکی از بیماری های ویروس کشورمان اضافه شده. همانطور که نمی‌توانیم جلوی آنفولانزا را بگیریم و برای مقابله با آن خودمان را آماده می‌‎کنیم، درباره کرونا هم باید چنین رفتاری داشته باشیم. من هم اعتقاد دارم شاید در پاییز اثرات کرونا بیشتر شود چون ممکن است با آنفولانزای فصل مرتبط شود. ما اگر سبک زندگی مان را عوض نکنیم تفاوتی در موضوع ایجاد نمی‌شود.

پزشک سرخ ها در پایان خبری جالب را داد و عنوان کرد: ما سعی خودمان را کرده ایم که آماده برگزاری تمرینات شویم. الان هم با نظر مدیریت باشگاه و کمک آقای پیروانی و نظراتی که من به باشگاه می‌دهم، تلاش می‌کنیم تماس فیزیکی بازیکنان را در شروع تمرینات در رختکن و دیگر مناطق کمتر کنیم. در حال ساخت تونی ضدعفونی کننده هستیم که بازیکنان از آن رد شوند و به زمین تمرین برسند. مسئله بهداشت فردی مثل ماسک و دستکش هم باید مهیا شود که اعضای تیم استفاده کنند. بازهم می‌گویم ما باید سبک زندگی را عوض کنیم و به رعایت بپردازیم چون در زمین تمرین ما 4-5 ساعت بر بازیکنان نظارت داریم و آن ها بیشتر تنها هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 568472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟