بازی های لیگ برتر برگزار نمی شود  / مجوز صادر نشد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، ستاد مبارزه با کرونا در جلسه امروز هم مجوز برگزاری مسابقات فوتبال صادر نکرد.

 ماجرای تعطیلی یا ادامه مسابقات فوتبال طی روزها و هفته‌های گذشته بحث داغ این حوزه پرمخاطب بوده است. در اینباره سازمان لیگ برنامه ریزی‌های لازم برای شروع مسابقات را انجام داده اما ستادمبارزه با کرونا مخالف شروع تمرینات به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران است.

از این رو بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری نیز به دنبال تعطیلی مسابقات هستند ولی تاکنون سازمان لیگ خواسته آنها را برنتابیده است. در این باره بسیاری از باشگاه‌ها با ارسال‌ نامه‌هایی به سازمان خواهان تعطیلی مسابقات شدند. همچنین برخی باشگاه‌ها نامه ای مشترک به سازمان لیگ و فدراسیون نوشتند که آنها باید برای شروع مسابقات تضمین بدهند هیچ کدام از اعضای تیم ها کرونا نمی‌گیرند و بعد بازی‌ها را شروع کنند.

لیگ برتر نوزدهم در آستانه تعطیلی!

در این راستا بعد از آنکه هفته گذشته ستاد مبارزه با کرونا در ورزش جلسه ای را با مسعود سلطانی فر برگزار کرد و خروجی جلسه عدم صدور مجوز برای برگزاری مسابقات فوتبال بود، امروز جلسه دیگری در این خصوص برگزار شد. با اینکه مدیران فوتبال امیدوار بودند در جلسه صبح دوشنبه اعضای ستاد مبارزه با کرونا مجوز شروع تمرینات و مسابقات صادر شود اما بازهم چنین اتفاقی نیفتاد و تعطیلی اماکن ورزشی و مسابقات فوتبال همچنان ادامه خواهد داشت.

در جلسه امروز اعضای ستادکرونا درباره مسائل مختلفی حرف زدند اما اینطور که از شواهد به نظر می رسد آنها با توجه به فروکش نکردن شیوع کرونا در کشور عزمی برای شروع مسابقات فوتبال ندارند و در هفته های آینده نیز این اتفاق رخ نخواهد داد.

در چنین شرایطی با توجه به اینکه زمان زیادی برای شروع مسابقات لیگ برتر نوزدهم باقی نخواهد ماند بسیار بعید است که دیگر امکان برگزاری مسابقات برای سازمان لیگ وجود داشته باشد و روز به روز تعطیلی مسابقات فوتبال در فصل جاری نزدیک تر می شویم. هنوزمدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظهارنظر رسمی ای در این باره نکرده اند اما با توجه به مخالفت ستاد مبارزه با کرونا با برگزاری تمرینات و مسابقات فوتبال تا فروکش نکردن شیوع کرونا بعید است ادامه رقابت ها را بشود به زودی برگزار کرد. این در حالی است که در مردادماه احتمالا بازی های لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و از طرفی لیگ آینده نیز باید حداکثر تا مهرماه شروع شود که با این رویه همه شواهد نشان از تعطیلی مسابقات دارد، مگر اینکه اتفاق ویژه ای رخ بدهد.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی در این باره رخ خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 567169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟