ینس لمان، دروازبان سابق المان به هرتا برلین پیوست

به گزارش گروه ورزشی رکنا، ینس لمان، سنگربان سابق تیم ملی آلمان که سابقه دروازه‌بانی در باشگاه‌های آلمانی شالکه، بوروسیا دورتموند، اشتوتگارت و آرسنال انگلیس را داشته به عضویت هیات‌مدیره باشگاه آلمانی هرتا برلین درآمد.

هرتا برلین همچنین اعلام کرد مارک کوشیتسکه، ایجنت معروف مربیان فوتبال که مدیریت برنامه‌های مربیان بزرگی مثل یورگن کلوپ و یولیان ناگلزمان را به عهده دارد هم به رده مدیریتی این باشگاه اضافه شده است.

یونس لمان با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفت:" من پیشنهاد لارس ویندهورست برای پیوستن به باشگاه هرتا برلین و کمک به پیشرفت بیشتر این باشگاه را با کمال میل پذیرفتم. من در حال حاضر پروژه هرتا را یکی از جالب‌ترین پروژه‌های دنیای فوتبال می‌دانم".

درحالیکه بوندس‌لیگا بعد از دو ماه وقفه به دلیل اپیدمی کووید19 قرار است از چند روز دیگر آغاز شود، هرتا برلین در اولین دیدار خود شنبه آینده به مصاف هوفنهایم خواهد رفت. هرتا در حال حاضر در رتبه سیزدهم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد و با منطقه سقوط شش امتیاز فاصله دارد.

لمان از هشت سال پیش با فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرده و دستکش‌هایش را آویخته. البته لمان بعد از بازنشستگی هم در سال 2011 به دلیل بحران مصدومیتی که باشگاه در آن زمان با آن دست و پنجه نرم می‌کرد در یک بازی به صورت استثنایی بازنشستگی را نقض کرده و برای توپچی‌ها به میدان رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 567011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟