شوک به فوتبال؛ بوندس‌لیگا نیامده متوقف می‌شود؟

به گزارش "رکنا"، این روزها دنیای فوتبال با اشتیاق منتظر روز 27 اردیبهشت و شروع مجدد بوندس‌لیگا به عنوان اولین لیگ بزرگ دنیا است که بعد از بحران اپیدمی کرونا مسابقات خود را از سر می‌گیرد. ولی با اعلام باشگاه دینامو درسدن که در بوندس‌لیگا2 حضور دارد مبنی بر اینکه به دلیل مثبت شدن تست کرونای دو بازیکنش، همه بازیکنان تیم اصلی خود را به قرنطینه فرستاده و نمی‌تواند طبق برنامه در اولین بازی‌اش مقابل هانوفر به میدان برود، مسئولین فوتبال این کشور با شوکی بزرگ مواجه شده‌اند.
01495491
درحالیکه مسابقات بوندس‌لیگا2 هم قرار است در همان تاریخ یعنی 27 اردیبهشت، همزمان با بوندس‌لیگا از سر گرفته شود، اعلام خبر قرنطینه شدن کل تیم درسدن باعث شده فوتبال آلمان با یک پارادوکس بزرگ روبرو شود. درسدن که در قعر جدول بوندس‌لیگا 2 قرار دارد حالا تقریبا به صورت قطعی اولین بازی خود در شروع مجدد لیگ را از دست خواهد داد.

باشگاه درسدن با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی در وبسایت خود اعلام کرد:" در روز جمعه 8 مه 2020 سومین تست کرونا از همه تیمهای بوندس‌لیگا2 گرفته شود و بازیکنان و کادر فنی دینامو درسدن هم در این تستها شرکت کردند. روز شنبه ولی به ما اعلام شد که دو نفر از اعضای تیم ما به کرونا مبتلا شده‌اند. این دو بازیکن در حال حاضر علائم بیماری را ندارد و در روزهای اخیر در معاینات پزشکی مشکوک نبوده‌اند".


در ادامه اطلاعیه باشگاه درسدن چنین آمده:" نهاد بهداشتی ایالتی درسدن بعد از بررسی دقیق این شرایط تصمیم گرفت که کل تیم اول باشگاه و از جمله کادر فنی و نیروهای خدماتی به خانه‌های خود فرستاده شده و در یک قرنطینه 14 روزه قرار بگیرند".


درحالیکه درسدن طبق برنامه باید تا کمتر از یک هفته دیگر در خانه هانوفر به مصاف این تیم برود، مسئولین باشگاه می‌گویند حالا امکان برگزاری این بازی وجود نخواهد داشت. این باشگاه اعلام کرد:" قرنطینه 14 روزه تیم ما بر اساس قواعد مربوط به حفظ سلامت عمومی در بحران اپیدمی اعلام شده است. ما بر اساس برنامه اعلام شده قبلی روز 28 اردیبهشت باید در هفته بیست و ششم بوندس‌لیگا2 به مصاف هانوفر می‌رفتیم ولی به دلیل شرتایط جدید شرکت ما در این بازی غیرممکن است".برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 566574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟