احتمال برگزاری لیگ چین با قوانین عجیب و غریب

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در شرایطی که چینی ها خود را آماده آغاز دوباره ورزش های حرفه‌ای می‌کردند، پیدا شدن چند مورد کرونایی جدید سبب شده تا همه تحت تاثیر قرار بگیرد. اما با این حال مسئولان فوتبال چین در تدارک این هستند که لیگ فوتبال را از ماه ژوئن آغاز کنند اما احتمال دارد فصل جدید سوپرلیگ با قوانین عجیب و غریبی همراه باشد.

باتوجه به این که قوانین سفت و سختی برای ورود خارجی ها وضع شده، همچنان حدود 40 مربی و بازیکن خارجی تیم های چینی پشت مرز این کشور باقی مانده‌ و وارد چین نشده‌اند. همین موضوع کار را برای بسیاری از تیم ها سخت کرده و همچنین سبب شده تا این احتمال به وجود بیاید که هر تیم حق استفاده از تنها دو بازیکن خارجی را در ترکیب داشته باشد تا این چنین شرایطی نسبتا برابر بین هر 16 تیم ایجاد شود.

نکته عجیب دیگر این است که احتمالا لیگ چین به صورت تورنمنت برگزار خواهد شد. به این شکل که در دو گروه 8 تیمی، بازی ها برگزار شوند و 4 تیم به نیمه نهایی برود و بعد با برگزاری دو بازی قهرمان مشخص شود تا بازی ها پیش از آغاز سال 2021 به پایان برسند. تقویم لیگ چین برخلاف کشورهای غرب آسیایی و اروپایی، به شکلی است که در یک سال میلادی مسابقات آغاز و تمام می‌شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟