خداحافظی رسمی فیلیپه کوتینیو با بوندسلیگا

به گزارش "رکنا"، فیلیپه کوتینیو تابستان گذشته با قراردادی قرضی و بند خرید 120 میلیون یورویی، بارسا را ترک و راهی بایرن مونیخ شد. دوران حضور او در بارسا تنها یک سال و نیم به طور انجامید و او که نتوانسته بود رضایت ارنستو والورده را جلب کند، چاره جز جدایی نداشت.
ستاره برزیلی سابق لیورپول، گران ترین خرید تاریخ بارسلوناست ولی نتوانست ارزش هایش را در باشگاه کاتالان به اثبات برساند.
کوتینیو در بایرن نیز چیز خاصی از خود نشان نداد و باشگاه آلمانی بند خرید او را فعال نخواهد کرد و به این ترتیب او باید به بارسلونا بازگردد.
17 روز پیش کوتینیو در جریان تمرینات بایرن، از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد و جمعه گذشته تحت جراحی قرار گرفت. موندودپورتیوو نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که او تا شش هفته به دور از میادین خواهد ماند و تمرینات سبک خود را از دو هفته دیگر شروع خواهد کرد که به منزله وداع رسمی او با بوندسلیگا خواهد بود.
از هفته پیش رو و اگر اتفاقی خاصی رخ ندهد، بوندسلیگا از سر گرفته خواهد شد و قرار است 9 بازی باقیمانده در مدت زمان محدود و به شکلی فشرده به انجام برسد.
قرارداد کوتینیو با بایرن نیز 31 ژوئن به اتمام می رسد؛ در حالی که ادامه لیگ قهرمانان برای 7 آگوست(17 مرداد) پیش بینی شده است. با این تفاسیر مشخص نیست که ستاره برزیلی در صورت بهبودی، قادر به همراهی بایرن در بازی برگشت یک هشتم نهایی برابر چلسی و مراحل دیگر خواهد بود یا خیر. باید دید نظر نهایی یوفا در این مورد و موارد مشابه چه خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 566745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟