چرا AFC تن به تعطیلی لیگ قهرمانان نمی دهد؟

به گزارش رکنا، در روزهایی که بیشتر لیگ های فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است و بازی ها در بسیاری از کشورها هنوز شروع نشده است، کنفدراسیون فوتبال می خواهد به زودی این رقابت ها را از سربگیرد و محتمل ترین حالت این است که بازی ها در منطقه شرق و غرب به صورت مجتمع و در دو کشور برگزار شود.
اما سوال اصلی اینجا است که چرا کنفدراسیون فوتبال هرگز تن به لغو این بازی ها نمی دهد؟ ماجرا از این قرار است که AFC قرارداد اسپانسری با چند شرکت بزرگ برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا امضا کرده است و در صورت لغو هر بازی باید غرامت سنگینی پرداخت کند، به همین دلیل است که این بازی ها به طور قطع ادامه پیدا خواهد کرد.
یکی از مدیران سازمان لیگ که دوست نداشت نامش فاش شود در این باره به خبرنگار ما گفت: من چند وقت پیش پیشنهاد دادم که به خاطر تسریع در برگزاری، بازی ها در مرحله حذفی تک بازی برگزار شود اما یکی از مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا به من گفت به دلیل قراردادهای سنگین تجاری چنین امکانی وجود ندارد و لغو هر بازی باعث خسارت های سنگینی می شود.
این مدیر همچنین گفت اگر اتفاق خاصی نیفتد ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا در مردادماه از سر گرفته خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟