رونالدو برای درمان با کرونا دست به کار می شود

ستاره پرتغالی یوونتوس که در حال حاضر و در مادیرا خود و خانواده اش را قرنطینه کرده و در شبکه های اجتماعی در حال انتشار توصیه هایی برای مبارزه با ویروس کروناست، قصد دارد به زودی برای کمک به شرایط مراکز درمانی در پرتغال وارد عمل شود.

طبق ادعای نشریه دیلی میل، ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور پرتغالی در روزهای اخیر با خرید اقلامی مانند البسه مورد نیاز پزشکان و ماسک به یک بیمارستان پرتغالی در حال مبارزه با ویروس کرونا کمک کرده و دیلی میل مدعی شد کریستیانو رونالدو نیز در این مسیر ژرژ مندس را همراهی خواهد کرد.

در حال حاضر پرتغال 1280 مورد ویروس کرونا داشته و 12 نفر نیز جان خود را از دست داده اند. البته پرتغال هنوز مانند سایر مناطق اروپا خیلی درگیر شیوع این بیماری نشده، اما انتظار می رود در طی هفته های آینده پرتغال نیز شاهد افزایش موارد مبتلا به ویروس کرونا باشد و دولت این کشور برای پیگیری روز چهارشنبه وضعیت اضطراری اعلام کرد. ژرژ مندس همچنین در نظر دارد طی روزهای آینده 50 هزار ماسک محافظ خریداری کرده و آنها را به همراه مبلغی پول نقد به بیمارستان های سراسر کشور اهدا کند. البته دیگر موکل های ژرژ مندس مانند برناردو سیلوا، ادرسون، ژائو کانسلو، فابینیو، روبن نویز، آنخل دی ماریا و خامس رودریگز نیز قصد دارند در این مسیر به او کمک کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 553184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟