راهکار ایتالیایی‌ها برای کرونا  /  بازی‌های پلی آف برای اهدای جام سری آ

به گزارش گروه ورزشی رکنا، بحران کرونا، بدترین بحران در کشور ایتالیا بعد ازجنگ جهانی دوم قلمداد شده است و تمامی رقابت‌های فوتبال در ایتالیا دست کم تا روز سوم آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) متوقف شده است و عملا غیرممکن به نظر می‌رسد تا تمام بازی‌های باقی مانده از رقابت‌های این فصل سری آ، تا قبل از آغاز رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ که برگزاری آن هم با ابهامات زیادی روبروست، به پایان برسد.

در این میان، حالا مذاکرات برای یافتن راهکاری قطعی برای این معضل در جریان است و به نظر می‌رسد که تا دو هفته دیگر تصمیم قطعی دراین رابطه اتخاذ شود.

طبق گزارش منتشره در گاتزتادلوسپورت، مقامات فوتبالی ایتالیا در نظر دارند تا تمام تلاششان را به کار بگیرندتا رقابت‌های این فصل سری آ. بین روز‌های ۳۱ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد به پایان برسد، ولی در صورتی که این اتفاق مقدور نباشد، دو گزینه روی میز قرار دارد. یکی برگزاری یک بازی پلی آف برای اهدای جام اسکودتو و یک بازی پلی اوت برای مشخص شدن تیم‌های سقوط کننده به سری بی و گزینه دیگر هم استفاده از جدول فعلی رقابت‌های سری آ. برای تعیین قهرمان این فصل رقابت‌ها وتیم‌های راه یافته به رقابت‌های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپاست که در این صورت جام قهرمانی به یوونتوس خواهد رسید.

البته هنوز تصمیم نهایی دراین رابطه اتخاذ نشده و قرار است تا چند هفته دیگر تکلیف این شرایط روشن شود. این درحالی است که رقابت‌های اروپایی نیز باابهامات زیادی روبرو شده است. روز پنجشنبه بازی‌های سویا - رم و اینتر- ختافه، در لیگ اروپا پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد، ولی بلوکه شدن سفر‌های هوایی ایتالیا و اسپانیا تردید‌های زیادی را درمورد آینده فوتبال در اروپا ایجاد کرده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟