زنیت چرا و با چه قیمتی سردار آزمون را می‌فروشد؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از اسپورت کلوب روسیه، زمستان سال گذشته میلادی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ با قراردادی 12 میلیون یورویی سردار آزمون را از روبین‌کازان خرید و اکنون ارزش این مهاجم ایرانی در بازار نقل‌وانتقالات به 18 میلیون یورو رسیده است، بازیکنی که رسانه‌های ایتالیایی از تمایل باشگاه ناپولی برای جذب او و فرستادن نمایندگانش به روسیه برای تحت‌نظر گرفتن وی خبر دادند.

البته باشگاه ناپولی نخستین تیمی نیست که برای جذب سردار آزمون تمایل خود را ابراز کرده است. زنیت به طور طبیعی هیچ‌کدام از پیشنهادهای مهاجم اصلی خود را که خواسته‌های مالی‌شان را برآورده نکند مورد توجه قرار نمی‌دهد. هرچند باشگاه ناپولی یک بار برای خرید مهاجم لهستانی آژاکس هلند 30 میلیون یورو پرداخت کرده بود، اما باید دید حاضر است خواسته باشگاه زنیت برای انتقال آزمون را برآورده کند یا خیر.

براساس این گزارش، فروش سردار آزمون علاوه بر سود مالی برای باشگاه زنیت می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت الکساندر کوکورین شود که هفته گذشته با قراردادی قرضی تا پایان فصل به تیم سوچی پیوست. محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در فوتبال روسیه از فصل آینده یکی دیگر از دلایل این انتقال می‌تواند باشد و زنیت ترجیح می‌دهد بازیکنی با پاسپورت روسی را در اختیار بگیرد.

زنیت تاکنون پیشنهادهای زیادی برای انتقال سردار آزمون دریافت کرده است. در سال جدید میلادی باشگاه کریستال پالاس انگلیس به طور رسمی پیشنهاد 30 میلیون یورویی خود را به زنیت ارائه کرد، اما این تیم تمایلی برای فروش سردار آزمون در نیم‌فصل نداشت. لاتزیو ایتالیا نیز دو بار پیشنهادهایش را ارائه کرده است، اما طرفین هیچ‌گاه پای میز مذاکره حضور نیافتند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟