پاسخ کارلوس به جمله جهانبخش

نزدیکان تیم ملی روایت می‌کنند روز آخر کارلوس کی‌روش در فرودگاه امام خمینی (ره) با گریه تهران را ترک کرد. او لحظه رفتن می‌گفت نیمی از قلب خود را در ایران خواهد گذاشت.

کی‌روش ۸ سال در تیم ملی بود. ۸ سالی که انگار وابستگی او را به ایران بیش از حد زیاد کرده بود. کارلوس عاشقانه بازیکنانش و تیم ملی را دوست داشت، به همین دلیل بازیکنان هم با تمام وجود او را دوست داشتند. کی‌روش نمی‌خواست از تیم ملی برود. تا لحظه آخر منتظر بود شاید پیشنهادی دریافت کند. به خاطر همین بود که دم رفتن گفت هر نمایشی پرده آخری دارد و این پرده آخر او در فوتبال ایران بود. کارلوس با بغض می‌گفت پیشنهادی دریافت نکرد. ساعات آخر حضور این مربی در تهران طوری گذشت که یکی از چهره‌های معروف فوتبال با بغض آن را روایت می‌کند. اینکه کارلوس دوست داشت در خانه اش بماند ولی به او گفته بودند باید برود.

در این یک سالی که کی‌روش رفته، حالا همه فهمیده‌اند چه گوهری را از دست داده‌اند. حضور ویلموتس با آن سر و صدا و بعد پولی که از تیم ملی گرفت و شکست‌هایی که برجا گذاشت، حتی مخالفان کی‌روش را هم دلتنگ او کرد. امروز اگر پای حرف‌های سرسخت‌ترین مخالف کارلوس هم بنشینید، می‌گوید کاش او را داشتیم. با کی‌روش ایران در عرش بود. حداقل همه می‌دانستند با او تیم ملی نهایت تلاشش را می‌کند. حالا کارلوس هزاران هزار کیلومتر آنطرف‌تر است، در آمریکای جنوبی و خیلی‌ها در ایران با حسرت از او یاد می‌کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟