استوکس جایگزین اوساگونا می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پرسپولیس سه بار بازی را از نقطه میانی زمین آغاز و دو بار گل خورده را جبران کرد؛ یک بار ضربه پیش از گل را کریستین اوساگونا زد و دیگری را آنتونی استوکس. دیگر مهاجم سرخ‌ها یعنی علی علیپور نیز یک گل به ثمر رساند تا در حساس ترین بازی فصل، هر سه عنصر خط حمله پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

این اولین بازی آنتونی استوکس با پیراهن پرسپولیس بود اما کریستین اوساگونا برای سومین بار متوالی در ترکیب اصلی حضور یافت. اوساگونا در حالی اولین تأثیر روی گل را گذاشت که آنتونی استوکس تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت. شوت او آخرین موقعیت پرسپولیسی ها بود که با اختلافی بسیار کم به بیرون رفت و عملیات برای بازگشت تاریخی را ناتمام گذاشت.

استوکس که در لیگ قهرمانان آسیا پیراهن ۱۰ را برتن خواهد داشت، در بازی با استقلال بیشتر در سمت چپ حضور داشت. نکته جالب این که اوساگونا پاس گل خود را از سمت راست داد و در واقع با حضور استوکس، بشار و نادری، حملات پرسپولیس به سمت چپ منتقل شد.

پرسپولیس در سه بازی اخیر توانست پنج گل بزند و عملکرد قابل قبولی داشت. اگرچه مهاجم نیجریایی پر اشتباه ظاهر شد اما تردیدی نیست که نمایش های او از براندائو جونیور بسیار بهتر است. زوج او و علیپور در حالی به هماهنگی نسبی رسیده‌اند که حالا سرخپوشان باید برابر الدحیل با ماریو ماژوکیچش قرار بگیرند.

بنابراین باتوجه به این که توانایی و کلاس فوتبال استوکس در سطح ویژه ای است، امکان دارد یحیی گل محمدی در ترکیب تیمش تغییراتی انجام دهد و بازیکن کناری علیپور را تغییر دهد. مهاجم ایرلندی در حفظ توپ، لمس توپ و ضربه به توپ، باوجود دوری چند ماهه از فوتبال، عملکرد بسیار خوبی داشت و آماده تقابل با مانژوکیچ است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟