فرهاد مجیدی: بازی سختی با تیم نفت داریم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با نفت مسجد سلیمان که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد حضور یافت و شرایط استقلال را تشریح کرد.

مجیدی گفت: من چند بازی تیم نفت را حتی وقتی در تیم امید بودم دیدم. آنها تیم بسیار خوب و منسجمی و بانظمی در خط دفاعی هستند و در ضد حملات هم خطرناک هستند. این تیم را آنالیز کردیم و بازی سختی داریم.

وی درباره جذب مدافع بلغارستانی تاکید کرد: چون در نقل و انتقالات یک زمانی را از دست دادیم و وقت زیادی نداشتیم مدافع مدنظرمان را جذب کنیم، فیلم های مدافع بلغاری را شخصا نگاه کردم و پسندیدم. فقط می توانستیم بازیکن آزاد بگیریم. او قبلا در لیگ برتر انگلیس بازی کرده و تجربه خیلی خوبی دارد فکر می کنم بتواند به تیم ما کمک کند. قراردادش هم یک سال و نیمه است که می تواند تمدید شود.

مجیدی در خصوص خستگی بازیکنان استقلال گفتک بازیکنان ما واقعا خسته هستند. دو بازی سنگین در آسیا انجام دادیم. ولی چیزی که باعث می شود به خستگی توجه نکنیم، انگیزه بازیکنان است و از این بابت مشکلی ندارم.

سرمربی استقلال درباره رویارویی با پرسپولیس و احتمال محرومیت بازیکنان تیمش یادآور شد: نمی توان کتمان کرد بازی با پرسپولیس برای همه مهم است. ممکن است به بعضی از بازیکنانی که در خطر محرومیت هستند، استراحت بدهم.

وی درباره مصدومان استقلال یادآور شد: غلامی و یزدانی به دربی نمی رسند ولی فکر می کنم اسماعیلی برسد.

مجیدی درباره محرومیت دانشگر گفت: یک ساعت قبل از بازی ارنج تیم را متوجه می شوید.

وی گفت: عرفان روحانی را دیدم که آینده خوبی دارد ولی باشگاه در 20 روز کم کاری کرد و قراردادش را ثبت نکرد و نمی توانیم از او استفاده کنیم.

سرمربی استقلال درباره ناراحتی بازیکنان از شرایط زمین تمرین این تیم گفت: می خواستم دیروز تمرین را تعطیل کنم چون زمین شرایط مطلوبی نداشت و ممکن بود بازیکنان مصدوم شوند ولی باتوجه به اینکه در هفته های گذشته هم با باشگاه صحبت کردم که لازمه تیم خوب داشتن زمین چمن خوب است تا الان مشکل حل نشده است.

مجیدی در خصوص ایرانی بودن مربی تیم ملی فوتبال هم تاکید کرد: صد درصد مربی ایرانی می تواند بیشتر از مربی خارجی در حال حاضر کمک کند. نمی دانم چرا فدراسیون اینقدر در این قضیه تردید می کند. مربیان خوبی مثل قلعه نویی و دایی داریم. مربی ایرانی به صلاح تیم است.

وی درباره هواداران استقلال گفت: تنها چیزی که می توانم به هواداران بگویم این است که نمی دانم چه نتایجی کسب می کنیم ولی قول می دهم من و کادر فنی و بازیکنان همه تلاشمان را برای تیم انجام می دهیم. قبل از بازی با کویت و الریان جلسه فنی ام را با یک جمله آغاز کردم. اگر بازیکنم وظیفه اش را به خوبی انجام ندهد ناراحت نمی شوم ولی اگر تمام تلاشش را نکند در تیمم جایی ندارد. این شعار من در عرصه مربیگری است. این قول را به هواداران می دهم که تیمم تمام تلاشش را برای پیروزی انجام بدهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟