پاسخ منفی پیکان به سرخابی‌ها؛ فروشی نداریم!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پرسپولیسی‌ها مهم‌ترین برنامه‌شان در فصل نقل و انتقالات جذب یک یا دو مهاجم است. پیش از این قرار بود که با کمک کالدرون آنها مهاجمان موردنظرشان را از میان بازیکنان خارجی انتخاب کنند. مشکلات مالی پیش آمده در این باشگاه اما باعث شده تا کادرفنی و کادرمدیریتی تمرکز و اولویتشان را روی جذب بازیکنان داخلی قرار دهند و این مساله کار پرسپولیس را بسیار سخت‌تر می‌کند. در لیگ برتر مهاجمان زیادی را نمی‌توان پیدا کرد که درمان مشکل گلزنی قرمزها باشند و یکی، دو گزینه محدود هم برای جدا شدن از تیم‌های فعلی، موانع زیادی را پیش روی خود می‌بینند.

شهریار مغانلو، مهاجم پیکان یکی از این گزینه‌هاست. بازیکنی که برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفته بود با این تیم در لیگ یک آقای گل شد و حالا در پیکان هم با 8 گل زده بعد از آل‌کثیر در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد. البته پرسپولیسی‌ها که پیش‌بینی می‌کردند پیکان به این راحتی‌ها اجازه جدایی آقای گلش را ندهد نظری هم روی سعید واسعی داشتند. بازیکنی که او هم در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشته است. باشگاه پیکان اما با انتشار نامه‌ای مکتوب امید پرسپولیسی‌ها و بقیه تیم‌های خواهان این دو بازیکن را ناامید کرده است. باشگاه پیکان در نامه‌ای به پرسپولیس و استقلال و تراکتور اعلام کرده که هیچ کدام از این دو بازیکن با هیچ قیمت و شرایطی فروشی نیستند.

این اتفاقی است که احتمالا در مورد آل کثیر و دیگر گزینه‌های پرسپولیسی هم احتمالا روی خواهد داد و آنها باید به راه‌حل اول خود یعنی خرید گزینه‌های خارجی روی بیاورند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟