ساری: رونالدو انگار در هوا معلق می‌ماند

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در هفته هفدهم رقابت‌های سری آ توانست با نتیجه دو بر یک سامپدوریا را شکست دهد تا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

گل‌های یووه را در این دیدار دیبالا و رونالدو به ثمر رساندند.

ساری بعد از بازی گفت: دیبالا و رونالدو گل‌های زیبایی به ثمر رساندند به ویژه رونالدو که انگار در آسمان معلق می‌ماند. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و فضاهای بیش‌تری داشتیم. فقط متاسفانه نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم و خیال خود را راحت کنیم. وقتی اختلاف یک گل است هر احتمالی وجود دارد.

او ادامه داد: دیبالا، رونالدو و ایگواین چند بازی است که در کنار هم بازی می‌کنند و عملکرد خوبی هم از خود نشان داده‌اند اما ممکن است که این بازیکنان خسته شوند و به همین خاطر نیاز به استراحت دارند. کاستا و آرون رمزی هم به شرایط بازی رسیده‌اند و آن‌ها هم باید به میدان بروند.

سرمربی یووه در ستایش از دمیرال و ترجیح دادن او به دی لیخت گفت: او انرژی مثبت بسیار زیادی را به هم تیمی‌هایش منتقل می‌کند. باید از دمیرال به خوبی استفاده کنیم. وقتی شما بازیکنی را می‌بینید که با جدیت و انرژی زیاد تمرین می‌کند باید به او بازی دهید. دمیرال پر از اعتماد به نفس است و به همین خاطر طبیعی است که به او بازی برسد.

ساری در پایان درباره رسیدن به ۱۰۰ پیروزی در سری آ گفت: من در تیم‌های بزرگی مثل ناپولی و یوونتوس مربیگری کرده‌ام. طبیعتا اگر در امپولی باقی می‌ماندم به این راحتی به این رکورد نمی‌رسیدم و به زمان بیش‌تری نیاز داشتم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟