نخستین قسمت  برنامه خبری-تحلیلی استیج / مروری بر آخرین تحولات پرورش اندام کشورمان + فیلم
حجم ویدیو: 43.85M | مدت زمان ویدیو: 00:05:41

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در نخستین برنامه استیج قصد داریم 2 اتفاق پرورش اندام کشورمان که طی چند روز اخیر رخ داده است را مرور کنیم.

نخستین اتفاق، مجمع سالیانه پرورش اندام کشورمان بود که چهارشنبه 13 آذر ماه در سالن همایش های مجموعه المپیک تهران برگزار شد. در این مجمع ضمن مرور رویدادهای پروش اندام کشورمان طی یک سال اخیر، به تعیین تقویم پرورش اندام کشور در سال آینده نیز پرداخته شد. مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور که حکم انتخابی رقابت قهرمانی آسیا را نیز دارد از جمله مهم ترین مباحث مطرح شده در این مجمع بود.

یکی دیگر از مهم ترین اتفاقات پرورش اندام کشورمان در چند روز اخیر اما تورنمنت و نمایشگاه دوبی ماسل شو بود. تورنمنتی که با توجه به حوادث پیش آمده برای ورزشکاران کشورمان بیش از سال های گذشته در کشورمان خبر ساز شد. از راه نیافتن هومن حسنیه به فینال رقابت ها گرفته تا قهرمانی علی تمیمی در دسته آخر فیزیک! مهم ترین اتفاقا این تورنمنت اما عدم توفیق نوید سمایی و ناصر خدامی در را ه یابی به این رقابت ها بود. موضوعی که در این برنامه به صورت سربسته به آن اشاره می کنیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟