مزدک میرزایی: آرشیو صدا و سیما را ندزدیده ام!  / با عادل بد کاری کردند ! + فیلم
حجم ویدیو: 48.59M | مدت زمان ویدیو: 00:06:40

به گزارش گروه ورزشی رکنا، شب گذشته مزدک میرزایی پس از چند ماه از مهاجرت به اروپا، برای نخستین بار مقابل دوربین یکی از تلویزیون های بیگانه ظاهر شد. مزدک که به ظاهر سعی در تلطیف جو و اوضاع چند ماه اخیر داشت، سعی می کرد کنترل خاصی بر روی صحبت های خود داشته باشد و سخن نسنجیده ای را بر زبان نیاورد.

به گزارش خبرنگار رکنا، میرزایی ابتدا به دلایل خروج خود از کشور اشاره کرده و گفت: در موضوع خروج من از کشور خیلی مساله بزرگی وجود نداشت. در واقع این تصمیم من یک تصمیم حرفه ای بود و مانند سایر مشاغل تنها نیاز به یک محیط جدید کاری داشتم؛ مانند یک فوتبالیست یا داور که البته طی چند ماه اخیر شاهد مهاجرت آن ها نیز بوده ایم دوست داشتم خودم تصمیم بگیرم که برای کجار کار کنم و برای کجا نه!

مزدک میرزایی در ادامه اظهار داشت: البته که دلم برای وطن و همچنین دوستانم شدیدا تنگ شده است. در همین مدت کوتاهی که مهاجرت کردم با بسیاری از آن ها در ارتباط بودم.

میرزایی همچنین به موضوع دزدین آرشیو صدا و سیما توسط او نیز اشاره کرده و گفت: از تمام دوستانم که این صحبت ها را پشت سرم به وجود آوردند تشکر می کنم! واقعا نمی دانم این موضوع اصلا از کجا شکل گرفت! من برای درست کردن یک مستند 6 سال وقت گذاشت و در آخر نیز صدا و سیما آن را تایید و پخش نکرد. الان هم تمام آن فیلم ها در آرشیو صدا و سیما وجود دارد و آقایان می توانند با مراجعه به آن را تحویل بگیرند!

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟