ترکیب احتمالی استقلال مقابل شهر خودرو/ جانشین شیخ کیست؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، استقلال امروز در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان شهر خودرو خواهد بود. آبی‌ها برای این بازی سیاوش یزدانی و میلاد زکی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و این در حالی است که محسن کریمی و داریوش شجاعیان به دلیل مشابه فصل را از دست داده‌اند و محمد بلبلی نیز دوران محرومیت خود را طی می‌کند. مهم‌ترین ابهام ترکیب استقلال برای این بازی، وضعیت شیخ دیاباته است چرا که این بازیکن کلیدی ترکیب آبی‌ها در تمرین روز گذشته این تیم دچار مصدومیت شده و وضعیت قطعی وی برای این بازی امروز مشخص خواهد شد و احتمال حضور وی در ترکیب اصلی بسیار پایین خواهد بود.

درون دروازه حضور حسین حسینی قطعی است و در خط دفاعی این تیم محمد دانشگر جانشین سیاوش یزدانی خواهد شد تا خط دفاعی سه نفره این تیم را همراه با روزبه چشمی و عارف غلامی تشکیل دهد.

در خط میانی، مسعود ریگی و علی کریمی دو هافبک مرکزی خواهند بود و وریا غفوری و هروویه میلیچ در جناحین بازی خواهند کرد. آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی دو هافبک تهاجمی استقلال خواهند بود و مهدی قائدی نیز در راس تهاجمی این تیم به میدان خواهد رفت.

گفتنی است این بازی از ساعت 15:00 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟