مازیار ناظمی: فسخ قرارداد ویلموتس! هدفم از انتشار  توییت بیرانوند تحت فشار گذاشتن AFC بود!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، صبح امروز از سوی یک رسانه بلژیکی خبری مبنی بر فسخ قریب الوقوع قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال کشورمان منتشر شد. به نقل از رسانه بلژیکی walfoot، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که روز‌های خوبی را با تیم ملی این کشور سپری نمی‌کند، با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیدار می‌کند.

این رسانه تخصی فوتبال ادعا کرده است که جدایی ویلموتس از تیم ملی ایران قطعی شده و طرفین باید بر سر مسائل مالی به بحث بنشینند. از طرفی چند وقت گذشته فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود که با برانکو ایوانکوویچ بر سر هدایت این تیم به توافق رسیده است. به هر حال ویلموتس کار را به وکلای خود واگذار کرده و خود نیز شخصا در توییتی اعلام کرده بود رضایت ندارد تا به کار در ایران ادامه دهد از طرفی هم این سرمربی بلژیکی با فدراسیون فوتبال ایران به دلیل مطالبات معوقه مالی اش فسخ قرارداد کرده بود و حالا جدایی طرفین راحت‌تر از گذشته به نظر می‌رسد.

ساعتی پیش در تماس با مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش از صحت و سقم این خبر پرسیدیم که ناظمی در پاسخ اینچنین گفت: از جزیات این ماجرا چندان آگاه نیستم اما می دانم که رییس فدراسیون فوتبال جلسیه بسیار مهمی را در استانبول دارد و به همین دلیل نیز از هنگ کنگ مستقیم به ترکیه پرواز کردند.

دیگر مساله پرحاشیه چند روز اخیر فوتبال کشورمان نیز مراسم روز گذشته انتخاب بهترین های سال آسیا بود که به طرز عجیبی ورزشکاران کشورمان در آن از کسب جایزه بی نصیب ماندند. همچنین توییت جنجالی 2 روز قبل ناظمی که در آن از انتخاب نشدن علیرضا بیرانوند به عنوان مرد سال فوتبال آسیا پرده برداشته بود نیز سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده بود که ناظمی درباره این مسائل به خبرنگار رکنا گفت: در مورد مراسم بهترین های سال آسیا باید بگویم که اصلا ما خودمان بیش از حد این مراسم را جدی می گیریم؛ در حالی که متاسفانه مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال 204 هیچ نماینده ای فوتبال کشورمان را شایسته کسب عنوان بهترین مرد فوتبال قاره ندانسته اند! همین روز گذشته شما مشاهده کردید که حتی در فوتسال نیز نماینده کشورمان راه به جای نبرد و برای علیرضا نیز آن ماجراها پیش آمد.

مسئول روابط عمومی وزارت ورزش درباره توییت جنجالی خود مبنی بر انتخاب نشدن علیرضا بیرانوند اینچنین گفت: ابتدا باید بگویم که هدفم از این توییت، به راه انداختن یک موج رسانه ای برای تحت فشار گذاشتن مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب علیرضا بیرانوند بود. البته قبول دارم که این کار باعث نوعی بی مزه شدن این مراسم برای علاقمندان به فوتبال در کشورمان شد و همانطور که در جریان هستید صبح امروز از بیرانوند دلجویی نیز کردم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟