برای مسابقات جهانی کشتی آمریکایی ها را دعوت کردیم اما فعلا پاسخ رسمی نداده اند!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، رقابت های کشتی قهرمانی جام باشگاه های جهان بین روزهای 26 تا 29 آذر ماه جاری به میزبانی استان خراسان شمالی و در شهر بجنورد برگزار خواهد شد که البته فعلا هیچ تیمی حضور خود در این تورنمنت را به طور رسمی اعلام نکرده است.

در همین رابطه مهدی نصیرزاده رییس کمیته لیگ کشتی کشورمان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رکنا اظهار داشت: برای حضور در ششمین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان با فدراسیون های متعددی تماس گرفته و برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آورده ایم که کشور آمریکا نیز در میان آن ها حضور دارد.

نصیرزاده در ادامه گفت: به فدراسیون کشتی ایالات متحده نامه رسمی زدیم که البته آن ها اعلام کردند به علت همزمانی این مسابقات با رقابت های انتخابی تیم ملی ایالات متحده برای حضور در المپیک، به طور تلویحی از حضور در این رقابت ها انصراف می دهند.

رییس کمیته لیگ کشتی کشورمان ادامه داد: تا کنون هیچ کشوری به صورت رسمی حضور خود در این رقابت ها را اعلام نکرده است اما 3 کشور ارمنستان، گرجستان و چین به صورت قطعی در این تورنمنت حضور خواهند داشت.

دکتر مهدی نصیرزاده صحبت های خود را اینگونه پایان داد: ششمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی جام باشگاه های جهان در حالی امسال به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد که در واقع مبتکر و بنیانگذار آن نیز کشور عزیزمان محسوب می شود. این رقابت ها همچنین به تقویم رسمی فدراسیون جهانی کشتی یا فیلا نیز اضافه شده و افتخار میزبانی آن بار دیگر به کشور عزیزمان رسیده است که امیدواریم بتوانیم به نحو مطلوب از عهده میزبانی آن برآییم.

خبرنگار: مهرداد امامی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهرداد امامی
آیا این خبر مفید بود؟