فیلم گل های پیمان بابایی در بازی قره باغ آذربایجان! + فیلم
حجم ویدیو: 9.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

به گزارش گروه ورزشی رکنا، رقابت های لیگ برتر آذربایجان در حالی پیگیری می شود که حضور دو ستاره ایرانی به نام های مهدی شریفی و پیمان بابایی در ترکیب سومقاییت باعث شد تا اخبار این لیگ در داخل نیز پیگیری شود به خصوص از شب گذشته و با دبل یکی از این دو ستاره که زمینه ثبت اولین شکست فصل قره باغی ها را فراهم کرد.

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر آذربایجان شب گذشته سومقاییت در ورزشگاه خانگی خود به یک برد ارزشمند مقابل مقابل قره باغ صدرنشین بلامنازع فوتبال این کشور دست یافت که تا پیش از این بازی با 27 امتیاز و بدون شکست کار خودش را در صدر جدول دنبال می کرد. در این بازی که سومقاییت تنها از پیمان بابایی، مهاجم ایرانی خودش بهره می برد توانست با 2 گل این بازیکن در دقایق 65 و 69 و اولین شکست قره باغ همه نگاه ها را به خود معطوف کند.

پیمان بابایی که پیش از این سه بار برای سومقاییت موفق به گلزنی شده بود با دبل خود آسمیر بگوویچ دروازه بان سرشناس قره باغی ها که سابقه بازی در باشگاه چلسی را نیز در کارنامه دارد، مقهور توانایی هایش کرد و پس از آن نیز با قرار گرفتن در آغوش مادرش که نظاره گر درخشش فرزندش بود، در صدر اخبار ورزشی آذربایجان قرار گرفت.

سومقاییت با این برد ارزشمند و رکوردشکن توانست در پایان هفته دوازدهم با 17 امتیاز جایگاه چهارم جدول لیگ برتر آذربایجان را به خود اختصاص بدهد. پیمان بابایی پیش از این در گسترش فولاد تبریز(ماشین سازی) درخشش خوبی از خود نشان داده بود و حالا در باکو توانسته دوباره مورد توجه قرار بگیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟