هراس پرسپولیس بابت از دست دادن بیرانوند

به گزارش گروه ورزشی رکنا، باشگاه پرسپولیس سخت نگران از دست دادن علیرضا بیرانوند در نیم فصل است و بر اساس بندی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد باشگاه نمی‌تواند مانع رفتن این دروازه‌بان شود.

در روز‌های اخیر خبر‌هایی مبنی بر علاقه باشگاه گیمارش پرتغال برای جذب علیرضا بیرنوند مطرح شده که این مسئله نگرانی‌هایی را در باشگاه پرسپولیس به وجود آورده است. در قرارداد بیرانوند بندی وجود دارد مبنی بر اینکه چنانچه باشگاهی مبلغ ۷۰۰ هزار دلار برای رضایت نامه بیرانوند هزینه کند این بازیکن می‌تواند بدون مشکل تیمش را ترک کند. گویا باشگاه گیمارش حاضر به پرداخت این مبلغ به باشگاه پرسپولیس در نیم فصل شده است.

این دروازه‌بان علاقه زیادی برای پیوستن به تیم‌‌های اروپایی دارد و چنانچه این موضوع قطعیت پیدا کند پرسپولیس باید به دنبال جذب دروازه‌بان جدید باشد.

محمد حسن‌ انصاری‌فرد اخیرا خواستار تمدید قرارداد بلند مدت با بیرانوند بود اما این درواز‌ه‌بان ابتدا خواستار طلب بیش از یک میلیاردی‌اش از باشگاه پرسپولیس شد و تاکید داشته و دارد که بندی که در بالا به آن اشاره شد برای صدور رضایت نامه‌اش همچنان در قرارداد جدید هم باشد هر چند هنوز این قرارداد امضا نشده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 518779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟