داستان ملی پوشی که در 26 سالگی برای گذراندن زندگی قید تیم ملی را زد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، رضا کرزبر خاطرنشان کرد: سال ۹۴ به همراه تیم ملی در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا شرکت کردم و یک‌سال پس از آن در سن ۲۶ سالگی به عنوان ورزشکار، بوکس را کنار گذاشتم.

وی با اشاره به اینکه آن سال در رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شدم، تصریح کرد: تجربه کافی در عرصه بین‌المللی نداشتم و میدان زیادی ندیده بودم و نتوانستم نتیجه بگیرم.

کرزبر با اشاره به اینکه سبک وزن‌های مقتدر دنیا آسیایی هستند، تاکید کرد: با این شرایط کسب مدال خیلی سخت بوده، چون به هیچ وجه در شرایط برابری قرار نداریم.

این ملی‌پوش سابق لرستانی در خصوص وداع زودهنگام با ورزش قهرمانی، اظهار کرد: مشکل اشتغال داشتم و تامین پول مکمل هم سخت بود، آن زمان مدتی در یک کارخانه داروسازی در بروجرد کار کردم اما شرایط خوب نبود و نتوانستم سر کار بروم و تصمیم گرفتم به عنوان مربی تجربیاتم را در اختیار بوکسورها قرار بدهم و روی به مربیگری آوردم.

وی اضافه کرد: اگر مسئولان حمایت می‌کردند و می‌توانستند در بحث اشتغال بیشتر به فکر ورزشکاران ملی‌پوش باشند بدون شک شرایط فرق می‌کرد اما در زندگی بعضی وقت‌ها مجبور می‌شوی برخلاف میل باطنی تصمیم بگیری!

کرزبر با بیان اینکه به‌طور حرفه‌ای مربیگری می‌کنم و تمام وقتم را برای آن گذاشته‌ام، ابوالفضل فریدی که امسال در پییکارهای بوکس نوجوانان آسیا شرکت کرد، شاگرد بنده بود و ابتدا بوکسور اماراتی را شکست داد و در دور دوم به حریف قرقیزستان باخت که قهرمان شد و بدون شک آینده خوبی دارد.

وی با بیان اینکه به طور خصوصی مربیگری می‌کند و یک سانس عمومی دارد، گفت: اداره ورزش بروجرد برای در بخش عمومی یک‌ سانس در ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ به ما داده که زمان مناسبی برای ورزشکاران و مربیان نیست.

کرزبر در مورد نتایج جوانان ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا اظهار کرد: باید واقعیت‌ها را بپذیریم، وقتی اردو و مسابقه بین‌المللی نداریم و بوکسورها بدون هیچ تجربه‌ای به رقابت‌های مهم اعزام می‌شوند نباید انتظار نتیجه خوب داشت. کادر فنی تیم ملی جوانان خوب است و بوکسورها هم بهترین‌های ایران هستند اما وقتی برای نخستین بار روی رینگ خارجی می‌رویم معلوم است نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟