بازتاب باخت ایران مقابل عراق در رسانه‌های خارجی / شروع انتقادها از سرمربی بلژیکی

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر به میزبانی اردن به مصاف تیم ملی عراق رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود عراقی‌ها به پایان رسید.

باخت ملی‌پوشان کشورمان مقابل عراق بازتاب‌های گسترده‌ای در کشورهای مختلف داشت که در زیر به برخی از آنها می‌پردازیم.

*سایت «sudinfo» در این خصوص با تیتر «ضربه جدید به مارک ویلموتس: ایران دوباره در مرحله مقدماتی جام جهانی شکست خورد» به گزارش این مسابقه پرداخته است.

*اکیپ: مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی با تیم ملی فوتبال ایران به بحران رسیده است. تیم او در دومین بازی پیاپی خود در انتخابی جام جهانی نیز طعم شکست را چشید تا با دو امتیاز کمتر از بحرین در رده سوم قرار گیرد. این باخت به منزله قرار گرفتن ایران در یک بحران است. حالا ایران ۴ امتیاز از عراق صدرنشین گروه عقب افتاده است که از سال ۱۹۸۶ در جام جهانی حاضر نبوده است و فعلا صدرنشین گروه است.

*سایت هنگ کنگی CNA: تیم ملی ایران با هدایت ویلموتس مقابل رقیبی دیرینه اش 2 بر یک تسلیم شد. در این بازی علی عباس در وقت اضافه نیمه دوم گل زد. با این نتیجه تیم سرکو کاتانچ در صدر گروه C قرارگرفت. با نتیجه ثبت شده، کار برای تیم ایران سخت‌تراز قبل شد.

*الدستور: عراق در گروه سوم آسیا مقابل ایران، همسایه‌اش قرارگرفت. ایران در بازی قبلی به طرزی شگفت‌انگیز مغلوب بحرین شده بود. حریف عراق تیمی بود که توسط مارک ویلموتس اداره می‌شد که خود در یک ماه گذشته دچار چالش بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟