پا درمیانیِ «زیدان» برای «کریم» جواب نداد؛ مرغِ «دشان» یک پا دارد

پا درمیانیِ «زیدان» برای «کریم» جواب نداد؛ مرغِ «دشان» یک پا داردبنزما با وجود اینکه بهترین روزهای دوران فوتبالی خود را در رئال سپری می‌کند، همچنان به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌شود.

مهاجم طرد شده کهکشانی‌ها پس از دخالت در پرونده اخاذی از «متئو والبوئنا» هم‌تیمی وی در تیم ملی فرانسه در سال ۲۰۱۵ از حضور در تیم ملی این کشور محروم ماند.

در واقع، اگرچه مهاجم ۳۱ ساله رئال با فرم کنونی خود در صورت دعوت شدن به تیم ملی فرانسه در ترکیب اصلی به کار گرفته خواهد شد اما «دیدیه دشان» همچنان او را نادیده می‌گیرد.

این در حالی است که زیدان به تازگی در پاسخ به پرسشی در خصوص دعوت نشدن ادامه دار بنزما به جمع آبی‌ها، مدعی شد که مهاجم تیمش بهترین بازیکن جهان بوده و استحقاق دعوت شدن مجدد به تیم ملی فرانسه را دارد.

وی در این خصوص گفته بود: بنزما همیشه می‌خواهد برای فرانسه بازی کند؛ صادقانه بگویم نمی‌دانم به طور دقیق چه اتفاقی در حال رخ دادن است که او دعوت نمی‌شود؛ اما از نگاه فوتبالی او بهترین است، فکر می‌کنم بنزما بدون‌شک باید جایی در تیم ملی فرانسه داشته باشد؛ البته این موضوع فراتر از مسئولیت کنونی من است اما در اینکه او باید به تیم ملی فرانسه دعوت شود هیچ شکی وجود ندارد.

کریم بنزما

بدنبال این اظهارات، دشان در تازه‌ترین نشست مطبوعاتی خود در آستانه دیدار تیم ملی فرانسه مقابل مولداوی و آلبانی در انتخاب یورو ۲۰۲۰ در واکنش به حرف‌های هم تیمی اسبق خود پاسخی دیپلماتیک داد.

دشان در این خصوص اظهار داشت: با اظهارات زیدان مشکلی ندارم؛ او سرمربی رئال مادرید است بنابراین موقعیت وی ایجاب می‌کند که اینگونه حرف بزند.

در حالی که دشان در خصوص نظر زیدان راجع به این موضوع و شرایط فعلی قصد وارد شدن به جزئیات و کنکاش را نداشت، به نظر مهاجم اسبق باشگاه لیون و ستاره کنونی سفیدپوشان مادرید با وجود بیانیه سرمربی کهکشانی‌ها، هرگز رنگ تیم ملی فرانسه را نخواهد دید.

«نوئل لو گرائه» رییس فدراسیون فوتبال فرانسه سال گذشته با اتخاذ موضعی قاطعانه‌تر گفته بود: با کریم مشکلی ندارم اما فکر می‌کنم تیم ملی فرانسه برای او تمام شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟